Gå til innhold

Julegave til tenåringsgutt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hva jeg kan kjøpe i julegave til en tenåringsgutt, hadde tenkt å bruke rundt 300 kr. På forhånd takk for forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ham ikke så veldig godt da, men vet han er opptatt av motorsykler, og som tenåringer flest er han en del på datamaskinen. Han leser forresten ikke bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilorange:

Her en en link til et utrolig bra nettsted hvor du finner gaver til hvem som helst:

COOLSTUFF.NO

Bare still inn hvor mye det koster, om gaven er til mann eller dame og alderen på personen.

Dette anbefaler jeg virkelig, fant utrolig mye bra som broren min på 19 skal få i julegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en tvillingbror, og vi er 17, så kan vel gi deg noen tips. I hvert fall vet jeg hva han liker da.

Pondus (bøker/årskalender/tegneserier. dette er egentlig det jeg pleier å gi), musikk (krever kanskje at du vet musikksmaken hans, men man kan alltid spørre i butikken), kule t-skjorter/band-t-skjorter, hvis han spiller noe instument så kan man gi noe som hører til det (gitarsekk, plekter, sånn til å stemme instrumentet osv), spill er vel også populert hvis han liker å være på data (WoW, Cod osv), penger går jo også an.

Det var i hvert fall det jeg kom på nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg kjenner ham ikke så veldig godt da, men vet han er opptatt av motorsykler, og som tenåringer flest er han en del på datamaskinen. Han leser forresten ikke bøker.

Da er det på tide at noen kjøper ham en bok, gjerne om et tema han interesserer seg for.

Tør du være innovativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...