Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe en fleece jakke eller noe i julegave til en jente som blir 15 i januar. Kan jeg satse på str S?? Tenke på sånn bergans, norheim o.l

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi henne heller gavekort. da kan hun velge klær selv. jeg fikk mange klær da jeg var 14. ble ikke takknemlig. en 14åring ønsker seg andre ting. se på ønskelista hennes og hold deg til det.

Skrevet

Det er jo het umulig å svare på. Det er like stor forskjell på 14-15åringer som det er på 20-åringer. For meg som 14-åring hadde S vært mer enn stort nok, hadde nok trengt XS. Mens min venninne måtte ha hatt minimum medium, hvis ikke large.

Skrevet

Størrelser varierer jo veldig etter merke. Datteren min på 13 bruker alt fra S til L

Skrevet

Gavekort fikk ho ifjor, er ikke der litt kjedelig å få det hvert år..?

Skrevet

Gavekort fikk ho ifjor, er ikke der litt kjedelig å få det hvert år..?

Nei, ikke med mindre du vet nøyaktig hva hun ønsker seg og hvilken størrelse hun bruker. Sjansen for å bomme er stor, og de fleste 14-årige jenter er meget fornøyd med å få et gavekort som i bunn og grunn funker som penger de kan shoppe for, og dermet kan kjøpe seg nøyaktig det de vil ha.

Skrevet

Gavekort er kanskje kjedelig å gi, men min erfaring er at det blir tatt veldig godt imot. De fleste tenåringer elsker jo å shoppe, og gavekort er alltid stor stas å få her i huset ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...