Gå til innhold

Spørsmål til smålubne jenter: Er tynne gutter uaktuelt?

Tynn gutt med lubben jente?  

82 stemmer

1. 1. Du som er litt smålubben jente, hva synes du om tynne gutter?

• Tynne gutter er uaktuelt på grunn av at jeg selv er lubben
      9
    • Tynne gutter er uaktuelt, også om jeg selv var tynn
      17
    • Guttens vekt i forhold til min egen har fint lite å si
      40
    • Jeg liker faktisk tynne gutter
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, jeg er en ganske tynn gutt i midten av 20-årene. 182cm og 65KG. Teknisk sett er jeg vel da ikke undervektig. På magen er det ikke så verst men har rimelig tynne underarmer f.eks.

Nå tenner jeg ikke akkurat på feite jenter da, men et par kilo ekstra er absolutt akseptabelt. Har dog en en mistanke om at litt smålubne jenter i større grad enn tynne misliker tynne gutter? Ikke nødvendigvis bare fordi det er "usexy", men fordi de selv er lubben blir det litt motsatt av det som kanskje er vanlig. Synes jo selv det kanskje kan se litt rart ut, og ville kanskje føles litt dumt ut om jeg ikke klarte å løfte damen :gjeiper:

Er denne problemstillingen like gjeldende som at jenter ikke vil ha gutter som er lavere enn dem selv?

Vel, for å være dønn ærlig så har dette spørsmålet rot i min manglende suksess på sjekkeren og planer om å legge listen litt lavere for hvem jeg tar initiativ til å kontakte. I utgangspunktet burde en "stygg" jente med bra kropp være like oppnåelig som en lubben jente med normal utseende; disse ville normalt ha omtrent samme selvtillitt og krav til gutter. Men pga nevnte problem med at jeg selv er tynn er kanskje førstnevnte (stygg m/bra kropp) det jeg burde satse på. Og ja, jeg er klar over hvor patetisk dette høres ut :glare:

Redigert: La meg presisere at jeg tenker på din umiddelbare tanke når du blir kontaktet av en ny fyr - er selvsagt klar over at det spiller mindre rolle etter at en blir kjent med hverandre og han er bra på andre områder.

Endret av Bob Olga
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh.. Jeg liker menn i alle størrelser så lenge det ikke er ekstremt.

• Liker 2
Gjest Heloise
Skrevet

Jeg veier 10 kg mer enn kjæresten min. Jeg er ikke feit, men har vel ca. 5- 8 kg for mye. Han er litt liten, skulle nok gått opp litt. Jeg er 1.61 og veier mellom 67-68 og han er 1.68 (ca) og veier vel 57 nå. Jeg liker folk som ser bra ut i skinnet de er i! Spiller liten rolle om det er litt for lite eller mye så lenge de har en fin holdning og utstråling :)

• Liker 2
Skrevet

tja, jeg er godt lubben og tenner i hovedsak ikke på tynne gutter, men det er min smak.

Og ja, jeg liker å føle meg lita, men folk er forskjellige. En fasit finner man aldri.

Men vil bare poengtere om at noen dame får nyss i at du sjekker de opp kun fordi du mener de er mindre attraktive enn andre damer slik at du ikke får andre, så kan jeg love deg at du ikke får noen.

Jeg synes jeg er superflott jeg "til tross" for mine ekstra kilo. Og jeg sikter inn på de jeg liker jeg, legger ikke meg etter gutter innefor en bestemt vektklasse eller utseende.

Jeg har av en eller annen grunn mest tilbud fra de kjekke og veltrente gutta. Jeg tror det har noe med at de er mer selvsikre, og driter i hva kompisene må mene om damas utseende.

• Liker 2
Gjest otrivin
Skrevet

Venninnen min er ganske kraftig og sammen med en SYYYYLTYNN gutt. Så det går vel fint an.

Skrevet

Jeg har flere syltynne og en lubben venninde. Sistnevnte er ikke penere enn de andre men mye, mye mer populær blant menn. Jeg tror ikke du hadde "lagt lista lavere" om du hadde gått for henne...

Men jeg tror at det å forandre list og kanskje fokusere på litt annet enn kropp og antall kilo kan gjøre susen. De færreste av oss liker å bli vurdert som et kjøttstykke!

• Liker 1
Skrevet

Det er vel helt individuelt hva man liker, det er vel først og fremst mennesket man faller for? Når det er sagt så har jeg bestandig vært svak for litt kraftige gutter. Sånne som ser ut som de kan ta i et tak og som har en trygg armkrok å krype oppi..... :) Både når jeg har vært smålubben/overvektig og når jeg har vært tynn.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har ingen fasit på hvordan en mann skal se ut. Du kan komme til å få like mange svar som antallet jenter du spør - du vil alltid finne noen som ikke vil ha deg.

Skrevet

Et av de lykkeligste parene jeg noengang har kjent var en utrolig tynn gutt med et veldig pent ansikt (så ut som en modell faktisk) og ei jente som må ha veid minst 100kg.

Skrevet

Jeg har alltid vært rund i kanten og alltid likt tynne/slanke menn (og de har jammen likt meg og), så det er vel ikke noe problem. En må bare komme over behovet for å føle seg liten vedsiden av ham, så går det helt fint det :ler:

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo individelt, vedr. smak! man kan jo ikke noe for hva man tenner paa..

Jeg har aldri syntes gutter og menn uten rompe er sexy. Tynne mannfolk tenner meg ikke. De ma ha fylling, og ordentlig rompe, ikke slik at man bare kjenner beina gjennom. Jeg tror faktisk ikke tynne mannfolk fremkeller noen form for tanker ang attraktivt i det hele tatt. De bare eksisterer liksom.

Gjest Dunderungen
Skrevet

Har aldri tenkt på vekt eller kropp når jeg har vært med mannfolk. Men når jeg tenker over det, så har jeg vell bare hatt tynne, muskuløse menn. Og jeg har alltid hatt det lille ekstra på meg. 1.68 og veid mellom 64-67.

Men som noen har sagt tidligere lenger opp; Vi faller for mennesket, ikke kroppen. Kroppen fanger oppmerksomheten ja, men det er invidiuelt hvilke kropper vi liker..

Skrevet

Kjæresten min veier kanskje 60-65 kilo, og jeg veier 80. Han er i tillegg litt lavere enn meg. Trodde alltid at jeg måtte ha en sterk, kraftig, høy "mannemann", men kjærlighetens veier er uransakelige ;)

Skrevet

Kjæresten min veier kanskje 60-65 kilo, og jeg veier 80. Han er i tillegg litt lavere enn meg. Trodde alltid at jeg måtte ha en sterk, kraftig, høy "mannemann", men kjærlighetens veier er uransakelige ;)

fint at dverger også får seg kjæreste

Skrevet

Vel, for å være dønn ærlig så har dette spørsmålet rot i min manglende suksess på sjekkeren og planer om å legge listen litt lavere. I utgangspunktet burde en "stygg" jente med bra kropp være like oppnåelig som en lubben jente med normal utseende; disse ville normalt ha omtrent samme selvtillitt og krav til gutter. Men pga nevnte problem med at jeg selv er tynn er kanskje førstnevnte (stygg m/bra kropp) det jeg burde satse på. Og ja, jeg er klar over hvor patetisk dette høres ut :glare:

Hmm, du har manglende suksess på sjekkeren, og tror at løsninga kan være å stille andre krav til aktuelle jenters utseende? Det har ikke falt deg inn at det er holdningen din som er problemet?

Tynn eller feit, jeg er ikke interessert i gutter som bevisst legler lista si verken høyt eller lavt. Det blir så overfladisk at det er umulig å føre en fornuftig samtale. For joda, slike holdninger oppdager man lett! Fokuser litt mer på type personlighet fremfor type utseende, du...

• Liker 3
Skrevet

Ta det (den) du kan få er selvfølgelig den raskeste veien til kjæreste.

Men om det er noe fornuftig, det er en helt annen sak.

Dessuten har visstnok undersøkelser vist at mange damer føler seg tjukke når de er i sammen med en tynn(ere) mann. Så det kan nok vise seg å være et problem.

Skrevet (endret)

Hmm, du har manglende suksess på sjekkeren, og tror at løsninga kan være å stille andre krav til aktuelle jenters utseende?

Burde kanske presisert i førsteinnlegget at jeg snakker om første gangs møte. F.eks hvem jeg kontakter på et utested, eller sender melding på nettdating. Ikke kom her og si at du selv ikke har noen "list" du legger deg etter, det har jo alle. En kan jo ikke se personligheten til folk og ta kontakt på bakgrunn av det.

Tidligere har jeg liksom kun tatt kontakt med de jeg umiddelbart blir tiltrukket av. Men jeg vet jo at utsendet spiller mindre rolle jo mer en blir kjent med hverandre.

Så la meg omdefinere spørsmålet: Om du får melding av en ny fyr på nettdating, blir han raskt sortert bort dersom han er tynn og du er lubben?

Jeg har aldri syntes gutter og menn uten rompe er sexy.

Hmm når du nevner det, så tror jeg faktisk rompen min er ganske fyldig i forhold til resten av kroppen :P

Endret av Bob Olga
Skrevet (endret)

Vel, kjæresten min er rundt 60 kg, jeg er nesten 80. Ikke tjukk, men overhodet ikke noe strek. Gjør ingenting i dette forholdet i hvertfall.

Endret av Dermika
Skrevet

Jeg foretrekker masse fremfor beingrinder :)

Føler meg diger om mannen blir for "pinglete" (jeg er 170 og 60 kg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...