Sivle81 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Lurer på å få satt in nye skaper på soverommet, disse har ikke vært byttet siden huset stod ferdig i 1985. Hvor får man billige og greie skaper med skyvedører i stavanger omegn? De vi nå har er kun dører, bakplate og hyller. Så vi vil trenge hele skapet i tillegg til dørene. Takker for alle tips!!
Gjest otrivin Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Vet ikke om de har IKEA i Stavanger? Mener det er et i forus, det er vel der i nærheten? Eller er det Sandnes? Nei, nå ble jeg usikker. Kan ihvertfall anbefale PAX fra ikea på det varmeste. Det har vi nettopp fått oss!
Sivle81 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2011 Vet ikke om de har IKEA i Stavanger? Mener det er et i forus, det er vel der i nærheten? Eller er det Sandnes? Nei, nå ble jeg usikker. Kan ihvertfall anbefale PAX fra ikea på det varmeste. Det har vi nettopp fått oss! Stemmer, ligger IKEA på forus ja. Fikk nettopp 3 fint brukte skap til gjesterommet, mener det er pax. Viker som kjekke og greie skap. Men de vi fikk der var litt lave, de finnes kanskje i forskjellige høyder? Og man får "hele" skapet?
Sivle81 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2011 Vet ikke om de har IKEA i Stavanger? Mener det er et i forus, det er vel der i nærheten? Eller er det Sandnes? Nei, nå ble jeg usikker. Kan ihvertfall anbefale PAX fra ikea på det varmeste. Det har vi nettopp fått oss! Ps, leste på nettet igår at IKEA har tilbakekalt noen skapdører i Pax serien. Speilskapdører med et spesielt batch nummer. Det var en feilproduksjon som gjør døren for tung og dermed gjør skapet skjevt. Men det var kun fra en batch, så folk burde sjekke nr og komme tilbake med døren å byte den ut. Er en speildør på de vi fikk så skal sjekke det her hos oss ila helgen. Nå vet jeg ikke om dere har speildører, men i tilfelle så tenkte jeg det var greit å gi beskjed
Gjest otrivin Skrevet 3. november 2011 #5 Skrevet 3. november 2011 (endret) De finnes i forskjellige høyder ja, vårt er 236 cm høyt så det går akkurat under taket. http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/bedroom/19086/tab/pax_garderobeplanlegger/ Her er en garderobeplanlegger fra IKEA hvor du kan designe ditt skap til hver minste detalj hvis du vil ha pax garderobe. Jeg syns ihvertfall det er greit for de har både garderobestenger, buksehengere, utrekkbare greier du kan brette f. eks. kjoler som detter av hengeren, forskjellige typer skuffer, kurver og hyller, innbyggerkommode, smykkeskuffer og alt du kan tenke deg. Vi omrokkerte hele skapet dagen etter vi satte det opp, tok liksom 5 minutter siden det bare er noen kjappe korte skruer som skal byttes så jeg syns det er supert i tilfelle man plutselig trenger mer plass til kjoler, mer hyller, mindre hyller osv så er det enkelt og billig å skifte ut. Håper ikke det var de speildørene vi kjøpte da, var og kjøpte idag! Og jeg kastet esken... EDIT: Nei heldigvis, vi har skyvedører så! Endret 3. november 2011 av otrivin 1
Elensire Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Jeg kan og anbefale pax garderobene på det varmeste! Vi har det på soverommet vårt, og har planer om å få det på gjestesoverommet vårt og. Det er kjempe fine løsninger, og vi har fått utnyttet plassen kjempe bra. Ang de glassdørene så tror jeg ikke du skal bekymre deg for at du har fått kjøpt av det gamle partiet. Når IKEA tilbakekaller et produkt så stopper de og midlertidig alt salg av produktet. Der etter så blir alle produktene sjekket mot produksjons nr, dato, etc. De som tilhører det aktuelle partiet blir fjernet og resten blir åpnet for salg igjen. så du skal nok være rimelig trygg på at skapdørene dine er helt fine 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå