Sivle81 Skrevet 2. november 2011 #1 Skrevet 2. november 2011 Vurderer å holde bursdagen til minien på et lekeland el. Har dere noen forslag til aktuelle steder? Stavanger område. Finnes det annet enn lekeland arrangement? Gårdsbursdager el? På forhånd takk
tingeling Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Hei. Ville ikke gjort det for en toåring, de er så små at de ikke får til samlek i en slik situasjon. Ville invitert de to-tre beste vennene fra barnehagen, sammen med foreldre. Pølser, kake og lek er alt som skal til. For mange barn fører fort til at bursdagsbarnet blir stresset i en slik situasjon. 3
Gjest Søteplet Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Havana senteret har lekeland, limagården på ålgård kan kanskje ha bursdagsarrangement og varatun gård kanskje? =)
Gjest Annaires Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Bursdag på lekeland er en uting syns jeg... Da er de jo ikke sammen, og det er vel det som er meningen med bursdagsselskap? Må da være koseligere å ha det hjemme.. Med bare noen få.. (her hadde vi ikke barneselskap når frøkna ble to..).
SummerJoy Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Barnebursdag er ikke vanlig her før de er minst 4.
Gjest gurimalla Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 2-årsdag hos oss var familie og voksne venner med deres barn. 2-åringer er vel litt for små til å invitere mange barnehagevenner hjem i bursdag. 2-årsdag på lekeland blir alt for mye og virker som om det er for å dekke foreldrenes behov fremfor barnets ønsker.
Harlekin Skrevet 2. november 2011 #7 Skrevet 2. november 2011 Enig i at en toåring er for liten for så voldsomt mye arrangement. Tror de vil ha det kjekkere med familiebursdag hjemme og kanskje et par andre barn, jeg! 1
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2011 #8 Skrevet 2. november 2011 Har egentlig aldri tenkt så over mye dette. Føler egentlig at når man blir 2 og i hvertfall 3 så er man kanskje litt for stor? Men det er nå bare en personlig mening. Tror jeg sluttet selv rett før ungen ble 2.
Harlekin Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Har egentlig aldri tenkt så over mye dette. Føler egentlig at når man blir 2 og i hvertfall 3 så er man kanskje litt for stor? Men det er nå bare en personlig mening. Tror jeg sluttet selv rett før ungen ble 2. Skulle denne være i ammetråden? 3
Gjest imli Skrevet 2. november 2011 #10 Skrevet 2. november 2011 Eg har ikkje hatt barnebursdag til mine ungar då dei blei 2. Her er det vanleg med barnebursdag frå 3 eller 4 år. Bursdag i leikeland ville eg ikkje hatt før skulealder.
Sivle81 Skrevet 2. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2011 Hadde stor 1-års dag hjemme, med masse unger i ulik alder og enda flere foreldre. Mat, kake, brus og snop - var kjempekoselig. Fikk leid en billig Mikke Mus drakt fra en butikk i sandnes til de større ungene. Hadde en kjempekoselig dag. Dette året tenkte jeg på 4-5 unger, og ville bare de skulle ha en kjekk dag. Her finnes et lekeland som er lite i str og perfekt for småunger. Der får de leke fritt, sammen eller for seg selv om de vil det. Felles tilstelt er kun maten som ikke tar mer enn ca en halvtime. Så syns det hørtes riktig så koselig ut. Bursdagen skal feires uansett, så spm var egentlig om noen hadde andre forslag enn det lekelandet jeg allerede vet om - ikke om bursdagen bør feires eller ikke. Om ikke ungene husker så mye av det så er det koselig for oss voksne å treffes etpar timer mens ungene får leke og ha en koselig og annerledes fredag enn de pleier. Så vil nå si det er like mye for de voksne... Men med all respekt for andres meninger, så ønsket jeg bare flere forslag - ikke "skjenn" som får en til å føle seg dum fordi man vil gi sønnen sin en koselig bursdag.
Harlekin Skrevet 3. november 2011 #12 Skrevet 3. november 2011 Beklager, det var ikke ment sånn fra min side.
Gjest Annaires Skrevet 3. november 2011 #13 Skrevet 3. november 2011 Jeg mente ikke å "kjefte", så beklager om du oppfattet det slik. Det jeg mener er at lekelandbursdag ille er noe for toåringer. Da kan de ha det mye bedre hjemme, hvor de kan leke, mens dere voksne kan skravle, uten å måtte løpe rundt etter barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå