Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sammen med en type i nesten 4 aar, dette ble slutt i dramatiske omstendigheter for snart 2 aar siden... Er sammen med en ny type naa og har det topp. MEN hvor lang tid tar det foer man glemmer noen, glemmer at noen ganger var det veldig veldig koselig selv om man ikke vil ha den tiden tilbake...?? Faar dere flashbacks??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer nok alltid til å ha minner. Tror du selv velger å tenke tilbake og da vil du nok oppleve slike flashbacks. Men kan jo komme av at du fortsatt tenker mye på xen din og ikke har kommet 100 prosent over ham? For ellers tenker jeg at om du har det kjempe fint med kjæresten din nå, hvorfor skulle du tenke på en x? Jeg opplevde det som du gjør, men i mitt tilfelle hadde jeg ikke kommet over xen.

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har minner om eksen. Skulle jeg liksom glemme helt at han har eksistert i mitt liv? (veeel, jeg prøver, alle bildene ble plukket ut av bunken, de hanver aldri i album, og jeg tenker lite på det året)

Men over ham, det er jeg definitivt, og min samboer er det beste som har hendt meg. Men jeg klarer ikke glemme helt at det har vært en før ham. Selv om jeg fint kan glemme det i en måned eller to av gangen...

4 år er lenge, dersom du noen gang glemmer at han har vært en del av ditt liv, da har det skjedd noe rart....

Skrevet

Jeg tenker mye på ex nr 2, særlig nå som ex nr 3 har behandlet meg så dårlig. Nå sitter jeg her og tenker at ex nr 2 var en utrolig real fyr som ville gjort alt for meg, og som aldri ville vært utro. Og jeg skulle ønske han fortsatt var min, for nå er han akkurat det jeg trenger i en gutt.

Skrevet

Glemmer aldri x´en vet du. Jeg elsket jo han også en gang, og dermed sikret han seg en plass i hjertet mitt for evig og alltid. Nå er det lenge siden, men han dukker fortsatt opp i drømmene mine. :wink:

Jeg syns man skal ta vare på alle gode minner i livet - og mange av dem tilhører tidligere kjærlighetsforhold... Alle har vi en fortid, og mine tidligere forhold ha lært meg å ta vare på mannen min, og være en flink kone og kjæreste. - ville ikke vært dem foruten, og håper jeg ikke glemmer. :hjerte:

Skrevet

Jeg har ikke glemt dem, for de er jo like mye en del av fortiden min som alt annet.

De er i hjertet mitt fremdeles, selv om jeg definitivt har funnet mannen i mitt liv! :hjerter:

Skrevet

Ja, jeg vil jo aldri glemme han og tiden vi hadde sammen, selv om vi begge er gått videre.

Vi har fortsatt god kontakt på det vennskapelige plan.

Skrevet

Takk for fine svar :)

Tror jeg skal bare innfinne meg med aa tenke paa ham avogtil, gi meg selv lov til aa huske ham paa en fin maate... Savner nok vennskapet vaart litt, men som man vet; ikke lett aa vaere godvenner med x'n i det lange loep...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...