Gå til innhold

Hvor vanlig er det med menn som er redd damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker f.eks på menn som han ene i Hotell Syden. Han svetter og blir direkte uvell og nervøs i nærheten av damer. Er det noe vanlig? Har dere møtt/kjenner noen som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det er uvanlig.

Garantert en del som er slik, men de fleste er nok trygge i nærheten av damer.

Skrevet

Jeg er slik. Det er rart ettersom jeg er vokst opp med tre søstre.

Jeg er redd damer og greier ikke å slappe av i nærheten av dem. Jeg føler at de dømmer meg hele tiden eller ikke liker meg. Alt bunner i en elendig selvtilitt. Jeg merker forøvrig at damene ikke slapper av i mitt nærvær heller. Jeg føler meg stygg og skammer meg over utseendet mitt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er slik. Det er rart ettersom jeg er vokst opp med tre søstre.

Jeg er redd damer og greier ikke å slappe av i nærheten av dem. Jeg føler at de dømmer meg hele tiden eller ikke liker meg. Alt bunner i en elendig selvtilitt. Jeg merker forøvrig at damene ikke slapper av i mitt nærvær heller. Jeg føler meg stygg og skammer meg over utseendet mitt.

Det kan likegodt være at de er veldig nysgjerrig på deg, hvilket egentlig er en god ting. Jeg tror du ser verden i ett litt negativt filter, da kan det godt virke som de dømmer. Prøv å jobb med deg selv, gå til psykolog om du må. Det er meningsløst å gå rundt resten av livet og ha elendig selvtillit. :nei:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...