Megan Skrevet 17. mai 2002 #1 Del Skrevet 17. mai 2002 Er det noen som har noe fine rumpeøvelser? Vil gjerne ha litt fastere rumpe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 gå på rollerblades......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg har aldri funnet noen gode hjemmeøvelser for rumpa, da resultatene kommer når det legges skikkelig med vekt på (for min del iallefall). Det vil si jeg anbefaler treningsstudio med forskjellige apparater. Men, jeg antar det ikke var hva du ønsket å høre... Jeg har bare èn "hjemme-øvelse" å anbefale. Skal prøve å forklare: Ha et trappetrinn el. (jeg brukte stepkasse), stå rett opp og ned foran den. Stram rumpa, og løft venstre hæl opp på trinnet/kassa. Hold beinet helt rett hele tiden, og knip hele tiden. Annethvert ben, til du får krampe Ellers er det jo sykling, løping og slike ting, men den ekstra "spretten" i rumpa fikk ikke jeg tak i andre steder enn i apparater. Uansett, poenget er jo å bruke rumpemusklene mest mulig, så du kan jo begynne nå når du sitter - knip og hold så lenge du kan, slipp, og start på'n igjen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Her er en link som skal hjelpe: http://www.ediets.com/news/article.cfm?art...5877&code=24007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 Øvelsene på den siste linken er fine, men for å få skikkelig effekt ville jeg kjøpt er par sånne "vektmansjetter" som man kan feste på beina og få mer motstand.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå