Gjest denten Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hei, jeg vurderer å flytte til området Sinsen/Carl Berner og lurte på om noen her har erfaringer med hvordan det er å bo der? Hvordan er strøket f.eks?
CoffeeCup Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det kommer litt an på hvor på Sinsen du mener! Rosenhoff er et fint sted Det er midt mellom Sinsenkrysset og Carl Berner. Men rett ovenfor Sinsenkrysset like ved Aker Sykehus er ikke bra! Der er det masse bråk, vold og hærverk! Hørt masse historier derfra og en del på nyhetene. Ikke å anbefale!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Tråden er ryddet for spam. Ms. Raggsokk, mod
Gjest denten Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Det kommer litt an på hvor på Sinsen du mener! Rosenhoff er et fint sted Det er midt mellom Sinsenkrysset og Carl Berner. Men rett ovenfor Sinsenkrysset like ved Aker Sykehus er ikke bra! Der er det masse bråk, vold og hærverk! Hørt masse historier derfra og en del på nyhetene. Ikke å anbefale! Takk Tenkte mer på det området ja. :D
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 Jeg bor i området rosenhoff, og der er det fint. Det er en del blokker der, hvis man følger hasleveien opp fra carl berner, og ellers i området rundt, og det er et greit område uten bråk eller lignende. Men ville aldri bodd lenger opp mot sinsen...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Rett ovenfor Sinsenkrysset har jeg noen dårlige minner.. Før tok jeg alltid bussen derifra fra trening. En gang da jeg stod der kom det en mann bort og satt seg på benken og begynte å mastrubere mens jeg stod der. Forferdelig ekkelt! Har også opplevd masse narkomane der som har vrt veldig ubehgalige.. Nå tar jeg heller bussen ned til sentrum fra Rosenhoff og kommer meg hjem derifra. Omvei ja, men mye heller det.. En venninne av meg fortalte at hun opplevde at en mann blottet seg for henne på den samme stasjonen for ikke så altfor lenge siden.. Nei, jeg hadde nok ikke valgt å flytte dit..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Fant denne tråden da jeg googlet det samme som TS lurte på. Flere som kan si noe om området? Anonymous poster hash: 0fb36...4ea
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Rosenhoff er fint, ja. Men samtidig er det visse deler ved Sinsen som vel ikke er like bra. Men jeg har bodd på Rosenhoff, og var fornøyd med det. Anonymous poster hash: 83664...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå