AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Kjære lesere der ute Dette er mitt første innlegg her inne på kvinne forumet, og håper dere vil hjelpe meg med eit typisk problem, kjærlighet. Eg skal prøve å gjere det så kort som eg kan. I fjor jul, 2010 var eg sammen med ein gutt, samboer i 3.5 år da. Vi sleit masse og krangla ein del, var nesten ikkje ein dag uten kranglin og diskusjoner. I romjula kjendte eg at eg hadde blitt veldig betatt av ein kompis av han, som eg sjølv hadde kjendt mangen år, også før samboeren. Vi kaller kompisen for christian. Christian og eg snakka ein del på ein fest i romjula, der eg var så dum å fortalte han at eg hadde blitt litt betatt av han. Han sa d samme til meg, og at han hadde tenkt ein del på oss to sammen, men var ikkje noko som kunne skje pga vennskapet mellom han og samboeren min da. Christian og eg snakka ein del på meldinger mangen månader etter. Men det skjedde ikkje noko meir enn d, kun meldinger. Mai 2011 iår blei det slutt mellom meg og samboeren. Han flytta mangen mil vekk og no bur eg aleine for meg sjølv og stor trives her. Har fått masse nye venniner. Det var nok d beste for begge, men vi er forsatt gode venner. Tilbake til meg og christian, så snakka vi forsatt på meldinger, og traff på kvarandre i ny å ne iblandt venne flokken vår. Vi har masse felles venner her ute. I sommer var vi på festival ilag, tilfeldig og der skjedde det noen ting som kanskje ikkje burde skje. Vi snakket selvfølgelig om dette her og fant ut at det kanskje var eit engangs tilfelle. Men dette blei det ikkje noe av heller, no sover eg ofte der i helgene og besøker han til sengs i ukedagene. No etter kvart har eg prestert å bli hodestupt forelsket i denne karen, og tenker på han 24/7. Tidligere sa han at vi fekk se korleis ting gjekk men no er d blitt til at han trur ikkje det kan bli noko oss. Vi er veldig like og eg er såå sikker på at det kunne blitt oss to. Han er veldig opp og ned. No nylig var han bortreist ei vekes tid og da sier han plutselig til meg, dette trudde eg aldri at eg kom til å sei eller gjere, men eg savnet deg litt her igår. Dette er noe han ADLRI har sakt før og er ikkje typen til å sei. Han er liv redd for at folk skal få vite om oss og vil sjule dette mest mulig. Han sender ofte meldinger til meg og eg gjer det samme med han. Eg har mangen ganger prøvd å kutte han ut, og han veit godt at eg er hodestupt forelska i han. Han er verdens snilleste og fornuftige gutt og er eg blitt veldig glad i han. Han er veldig ops i kem eg er med, kor eg er og vist eg er i byen på "date" då er han heilt i hundre på kem dette er. DERFOR klarer eg ikkje å gi han opp, for eg trur det er noe der. Eg vil ikkje ødelegge dette, fordeom eg trur eg kommer til å gå på ein kraftig smell. Han er verdens skjønneste gutt, og eg er liv redd. Tenker siden han også er veldig glad i meg så ville han ha kuttet dette ut for lenge siden. For no har vi begge gått langt over streken for mine følelser, det veit han og. Så eg trur det er noe der, eller kan virkelig gutter være så kalde at dei KUN er ute etter en ting? Fordeom vi er i samme vennekrets, miljø,l buplass osv? Håper noen der ute gidder å hjelpe meg, setter stor pris på det. Hilsen ei stormforelska fortvila jente :-)
Steinar40 Skrevet 2. november 2011 #2 Skrevet 2. november 2011 Hvor gammel er du og denne fyren? Det er viktig informasjon. Men når han sier at "han trur ikkje det kan bli noko oss" så bør du nok heller begynne å tenke på deg selv og ha minst mulig med han å gjøre. På alle måter.
smilo Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Jeg er midt i noe lignende akkurat nå, så jeg vet hvor vanskelig dette er.. Jeg har ingen råd, men du skal vite du ikke er alene om de vanskelige tankene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå