Camilla1985 Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hei jenter... Jeg sliter skikkelig med økonomien, og lurer på noen tips.. Er det bare jeg som har det ?
vinterspeil Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 nei Blir ikke bedre om flere har det vel?? 1
Labello Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Et tips: Budsjett /regnskap. Få oversikt over hvor mye penger du har, og hva du bruker penger på
Camilla1985 Skrevet 1. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2011 Så klart ikke, men det hender det er noen som har det sånn.... Desssverre....
Kilikia Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 når jeg var ung bodde jeg i en leilighet på størrelse med et skap delt på 7 andre personer så vet hvordan du har det :gjeiper: Hvis du er student pleier det ikke ta altfor lang tid å få økonomien på plass igjen.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 når jeg var ung bodde jeg i en leilighet på størrelse med et skap delt på 7 andre personer så vet hvordan du har det :gjeiper: Hvis du er student pleier det ikke ta altfor lang tid å få økonomien på plass igjen. Jeg bodde i en leilighet uten tak! Herregud at vi orket! Hardt å være student ja
Tropic Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Mitt tips til deg er å ikke bruke mer penger enn det du har. På denne måten vil du slippe å få inkasso fordi du ikke har råd til å betale regningene dine..
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Sett opp budsjett Øk inntekten Åpne regninger Betale regninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå