Apple- Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Er det mulig å finne en bra telefon som ikke er smarttelefon? Jeg fikk meg en Xperia-versjon i sommer og fant kjapt ut at dette er ikke noe for meg. Jeg bruker stort sett telefonen til å ringe (litt) og sende meldinger, som påminnelsesverktøy og alarm. I tillegg er den viktig som kamera. Det viktigste for meg er derfor at telefonen har et bra kamera og bra batterikapasitet. Utseende og størrelse teller lite, så lenge den ikke er FOR stor/liten eller enormt stygg Tips anyone?
Betty2 Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 jeg var veldig fornøyd med min sony ericsson w595. Den hadde jeg i 3 år, få problemer med den, fungerer veldig godt til ditt formål. Det er bare 3mp på den, men fikk alikevel overraskende gode bilder i dagslys, noe dårligere i mørke siden det ikke er blits på den. Du kan jo se på sony ericssson sine cyber shot mobiler, de har nedre kamera, eks C905. den har 8,1 mp kamera, natt lys og blits, du kan nok lese litt mer om kameraspesifikasjonene på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå