AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hva er eklest av snørr og bæsj? Ja, jeg vet hvor utrolig teit dette spørsmålet er, men jeg og kjæresten min hadde en diskusjon på dette. Han mener snørr er eklere enn bæsj, jeg mener bæsj er eklest. Min teori er også at samfunnet på en generell basis synes bæsj er eklere enn snørr, mye fordi det er mer akseptabelt å snørre enn å bæsje. Eksempel: du kan snyte deg offentlig, men du kan ikke bæsje offentlig (altså, bæsje mens noen ser på). Hvis noen spør hvordan det går, så er det sosialt akseptabelt å si "Jeg har så rennende/tett nese", men ikke fullt like sosialt akseptabelt å si "Jeg har så rennende/hard mage". Hva mener dere? Etter å ha diskutert en stund, så ble vi enige om at KG må være det rette stedet å finne ut hvem som har rett.
Gjest Survival Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Oi, er det dette du og kjæresten din bruker å diskutere? Virkelig langt unna samtaleemnene jeg og sambo bruker å ha 1
Gjest badeand1 Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Bæsj. Fordi det stinker og det kommer mye mer bæsj enn snørr når man skal ha det ut.
katinkatinka Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Kunne det være aktuelt å ha en livestreaming fra samtalene deres? I 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Kunne det være aktuelt å ha en livestreaming fra samtalene deres? I Det kunne absolutt vært aktuelt, kanskje vi kan tjene litt ekstra penger på det? Bæsj. Fordi det stinker og det kommer mye mer bæsj enn snørr når man skal ha det ut. Til vårt forsvar: Av ulike grunner så er vi begge to sykemeldte nå, og har gått hjemme siden midten av september. Av ulike sykdommer/plager/skader så kan vi ikke være mye utenfor leiligheten, og nå begynner det virkelig å bli tynt med samtaleemner. Vi har gått lei av å prate om hvilken film-slemming vi synes er kulest osv., og dette ble et diskusjonstema ikveld. Han begynte nemlig å fortelle meg om hvilken farge avføringen hans hadde, jeg sa at det ville jeg ikke høre om, og han sa at det ikke var like ekkelt som når jeg snøt meg... 2
vinterspeil Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Det er en ting jeg har erfart og tatt et klart standpunkt til. Jeg synes helt klart at snørr er verre enn avføring (eller bæsj om du vil). Hvorfor vet jeg ikke helt ... men avføring er så mye mer "normalt" ...
Djungelvrål Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Jeg jobber i helsebransjen og tro meg, snørr og slim er eklest!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Det kunne absolutt vært aktuelt, kanskje vi kan tjene litt ekstra penger på det? Til vårt forsvar: Av ulike grunner så er vi begge to sykemeldte nå, og har gått hjemme siden midten av september. Av ulike sykdommer/plager/skader så kan vi ikke være mye utenfor leiligheten, og nå begynner det virkelig å bli tynt med samtaleemner. Vi har gått lei av å prate om hvilken film-slemming vi synes er kulest osv., og dette ble et diskusjonstema ikveld. Han begynte nemlig å fortelle meg om hvilken farge avføringen hans hadde, jeg sa at det ville jeg ikke høre om, og han sa at det ikke var like ekkelt som når jeg snøt meg... hahahaha og det var da bæsj kom inn i bildet.....
Gjest Nuppdupp Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 fargen på bæsjen kan avsløre hvordan kroppen har det :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 fargen på bæsjen kan avsløre hvordan kroppen har det :gjeiper: Joda, men det er da nok at kjæresten min får den avsløringen, jeg trenger vel ikke høre om det jeg også? I tillegg startet han det med "Hva slags farge har din bæsj idag?".
Gjest otrivin Skrevet 2. november 2011 #12 Skrevet 2. november 2011 Bæsj er desidert ekkelt. Folk spiser snørr, folk spiser ikke bæsj. Ørevoks er vi blitt enige om at også er eklere enn snørr forresten.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #13 Skrevet 2. november 2011 Joda, men det er da nok at kjæresten min får den avsløringen, jeg trenger vel ikke høre om det jeg også? I tillegg startet han det med "Hva slags farge har din bæsj idag?". han har rar humor 1
Sivle81 Skrevet 2. november 2011 #14 Skrevet 2. november 2011 Def snørr, slim og spy! Har jobbet i helsesektoren i 10 år nå, bæsjebleier, doturer og diare gjør meg ingenting - men sett meg til et munnstell med masse slim eller tørke spye så brekker jeg meg til jeg nesten spyr selv. Har aldri skjedd ved bæsjebleie skift...
Sivle81 Skrevet 2. november 2011 #15 Skrevet 2. november 2011 Bæsj er desidert ekkelt. Folk spiser snørr, folk spiser ikke bæsj. Ørevoks er vi blitt enige om at også er eklere enn snørr forresten. Noen mennesker spiser jo desverre bæsj, ikke fatter jeg hvordan det kan være mulig... Men sånn er det utrolig nok... Dessuten finnes et helt samfunn av mennesker som tenner på det, tro det den som kan...
Antlers Skrevet 2. november 2011 #16 Skrevet 2. november 2011 Med mindre det er babybæsj, så er snørr mye eklere enn bæsj. Det er noe av det kvalmeste jeg ser når folk snyter seg offentlig. Lyden, slimtrådene, bakteriene som blir spredt rundt, at de knuger den skitne filla i hånda, og deretter plasserer den i en lomme Mitt eget snørr har jeg derimot ingen problemer med
Gjest otrivin Skrevet 2. november 2011 #17 Skrevet 2. november 2011 Noen mennesker spiser jo desverre bæsj, ikke fatter jeg hvordan det kan være mulig... Men sånn er det utrolig nok... Dessuten finnes et helt samfunn av mennesker som tenner på det, tro det den som kan... Siktet til at gjennomsnittlig er det vel mer vanlig å spise snørr enn bæsj. Håper jeg da inderlig. hehe. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #18 Skrevet 2. november 2011 Joda, men det er da nok at kjæresten min får den avsløringen, jeg trenger vel ikke høre om det jeg også? I tillegg startet han det med "Hva slags farge har din bæsj idag?". Tydelig at dere har gått tom for samtaleemner, ja. Hva med å starte en tråd hvor du etterlyser gode ideer til samtaleemner? Riktig eller galt svar finnes selvfølgelig ikke på spørsmålet ditt, selv ikke her på KG.
Lutetium 71 Skrevet 2. november 2011 #19 Skrevet 2. november 2011 Tydelig at dere har gått tom for samtaleemner, ja. Hva med å starte en tråd hvor du etterlyser gode ideer til samtaleemner? Det kan bare gå oppover etter dette her ihvertfall!
Vimsemus Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Blærk. Begge deler like ekkelt! Stemmte på snørr da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå