ludo Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Noen som har testet denne hudpleieserien? Og er den verdt prisen? Hva gjorde den for huden din )
challenger Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg bruker disse produktene fast og er veldig fornøyd:) Jeg varierer litt mellom de ulike kremene osv. Jeg synes de er verdt prisen, men jeg handler de stortsett på taxfree når jeg reiser da, myyye billigere! Om de gjorde noe forskjell er vanskelig å si for jeg har "perfekt hud" fra før og har alltid hatt det..
-littleme- Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Ole Henriksen Make-Up Remover Pads (tror det er det de heter) svir i øynene og du må gnikke i evigheter for å få vekk litt sminke, så ville ikke brukt penger på disse. Øynene mine svei, klødde og rant som bare det når jeg prøvde dem.
challenger Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Ole Henriksen Make-Up Remover Pads (tror det er det de heter) svir i øynene og du må gnikke i evigheter for å få vekk litt sminke, så ville ikke brukt penger på disse. Øynene mine svei, klødde og rant som bare det når jeg prøvde dem. De svir litt ja, men den fjerna sminken min med en gang. Trengte ikke å gni noe.
-littleme- Skrevet 2. november 2011 #5 Skrevet 2. november 2011 De svir litt ja, men den fjerna sminken min med en gang. Trengte ikke å gni noe. Heldig du da, min gikk ikke så lett av. Brukte ikke vannfast heller...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #6 Skrevet 3. november 2011 Jeg kjøpte et sånt startkit/reisekit for tørr/sensetiv hud, den lilla serien. Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd! Jeg har alltid hatt problemer med å finne riktig type produkter til huden i ansiktet, men denne har vært helt fantastisk! Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå