challenger Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Noen som vet av en plass i Trondheimsområdet der de er flinke med bryn? Har så lyst å få de formet av noen proffe. Helst en plass det ikke er altfor dyrt å få det gjort:) Må man "spare" mye før man gjør det?
Gjest Tekola Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Henger meg på her! Veldig interessert i noen som er flinke og helst ikke for dyre.
AloeVera Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg gjordet i trondheim på Realx. Den på Tronheim torg. Har inntrykk av at de er svært flinke der. Tror jeg betalte 3 eller 400 kroner da jeg var der, men jeg følte at det var en grei sum å betale en gang. Så kan jeg heller opprettholde det selv
vanskapning Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg skal på Agaton Sax neste uke, der koster det 150 kroner. Så prisen var veldig bra iallefall! Gjenstår å se hvordan resultatet blir
js23 Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Jeg skal på Agaton Sax neste uke, der koster det 150 kroner. Så prisen var veldig bra iallefall! Gjenstår å se hvordan resultatet blir Legge ut bilde av resultatet? Eller iallefall gi tilbakemelding på hva du synes når du har vært der?:-)
AloeVera Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Jeg har det inntrykket av at hudpleiere kan mere om dette enn frisører. Men finnes jo sikkert unntak. Ville ikke ha fått en frisør til å forme brynene mine med mindre andre hadde anbefalt henne.
Maryell Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Kan anbefale hudpleier Linn på Agaton sax
challenger Skrevet 5. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2011 Takk for svar:) Flere plasser å få det gjort da ser jeg! Gjenstår det bare å se om jeg våger.. Litt redd for at det skal bli "ødelagt". Former de brynene som dere sier dere vil ha dem eller? Redd de skal overnappe brynene mine, for det siste jeg vil ha er strekbryn!
AloeVera Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Hos relax forklarte jeg hvordan jeg ville ha de og hun hørte på meg. Hun spurte også før hun gjorde noe ekstra, for eksempel å nappe over brynene mine noe jeg var svært skeptisk til. Fikk også veiledning til hvordan jeg kunne opprettholde restultatet selv.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Jeg slenger meg på denne. Jeg har lyse øyenbryn med tynne hår som vokser "vilt", dvs. at de ikke vokser bortover men nesten utover. Kanskje en med tittelen øyenbryns-designer er bedre enn hudpleier/frisør? Da må hun jo kunne øyenbryn!
challenger Skrevet 5. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2011 Hos relax forklarte jeg hvordan jeg ville ha de og hun hørte på meg. Hun spurte også før hun gjorde noe ekstra, for eksempel å nappe over brynene mine noe jeg var svært skeptisk til. Fikk også veiledning til hvordan jeg kunne opprettholde restultatet selv. Måtte du "spare" lenge da? Kommer jo ikke til å se ut hvis bryna ikke skal nappes på flere uker:s
AloeVera Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Sparte ikke akkurat. Den eneste jeg hadde nappet selv var under og i mellom. Har aldri turt å forme de selv, kun bittelitt der jeg virkelig så at det var feil.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 Enkelte av de som jobber på Nikita i Thomas Angells er veldig flinke med bryn, og der er det også veldig billig! Tror det er rundt 150kr, og det var inkl. både forming og farging.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #14 Skrevet 17. november 2011 Er det noen salonger i trondheim som bruker tråd for å forme brynene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå