Gå til innhold

Gamle damer og annet utyske på bussen!(aldri mer kollektivt)

Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Det aller værste er barneskoleelever som absolutt skal synge og rope til hverandre, vet jeg var sånn selv og skammer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest evig gjest

Hehe - og nå må du sitte i bilkø og ergre deg over alle de dårlige sjåførene?

Stiller meg ellers i rekken av gamling-hatere. Selv om jeg egentlig burde gjøre noe fornuftig nå... Har opplevd å bli kjeftet opp av en ikke SÅÅÅ skrøpelig eldre dame som SKULLE ha setet mitt på t-banen, selv om det var flere ledige (jeg satt på et av reservert-setene nær døra, riktignok, men altså - hun var ikke SÅ gammel). Og så utrolig unødvendig av henne å bruke den stygge skrukkete kjeften sin når jeg faktisk flyttet meg aldeles frivillig (om enn desillusjonert) og hverken så ut som en snørrunge eller skumling (jeg var vel tjue, anstendig kledd og lesende i en kjemibok...). Heldigvis fikk jeg bred støtte av en dame som var jevnaldrende med henne - og som i motsetning til henne hadde et positivt menneskesyn...

Vet også om en episode hvor en eldre dame sparket ei jente i leggen fordi denne jenta hadde tatt et sete på bussen. Damen ble nokså flau da hun i samme slengen sparket av protesen til den sittende jenta...

Vil ellers anbefale alle som stresser og blir aggressive i rushtrafikken til å ta en tidligere buss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

*Hyler av latter og gir Donnie en gigantisk sympatiklem*

Synes egentlig vi skulle stjæle en buss og kjøre som ville faen og bare stoppe for folk med beina i orden,uten sykler,barnevogner eller annet stæsj...Er "litt" lei den slags selv i dag, og har egentlig hele oslo føkkings snarveier opp i halsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

*Hyler av latter og gir Donnie en gigantisk sympatiklem*

Synes egentlig vi skulle stjæle en buss og kjøre som ville faen og bare stoppe for folk med beina i orden,uten sykler,barnevogner eller annet stæsj...Er "litt" lei den slags selv i dag, og har egentlig hele oslo føkkings snarveier opp i halsen....

Eller bøffe gamle scootere som ikke er trimma og går i 45 i nedoverbakke om en er heldig, og kjøre midt i veibanen, ikke slippe forbi noen og ikke stoppe for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bøffe gamle scootere som ikke er trimma og går i 45 i nedoverbakke om en er heldig, og kjøre midt i veibanen, ikke slippe forbi noen og ikke stoppe for noen.

JAAA!!*Lompa digger Fisken!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Jeg trekker frem denne igjen.

Jeg har nå skaffet meg bil og er lykkelig.

Regner med at vinterdekk på bilen topper lykken fullstendig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da får alle de gamle damene holde seg hjemme, bussjaføren med null utdanning få seg det og narkisene ta overdose. sånn at du får bussen din helt for deg selv, og til å med bussjaføren er vekk for han gjør noe annet.

skaff deg en sykkel eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Sjelden jeg ler så jeg griner på jobb as, men det gjorde jeg nå!

Kjenner det igjen så altfor godt! Du bor i Drammen, aight? Høres ut som en buss fra åssia det der.. ;) Vinnes ellerno..

Husker en gang jeg var på danskebåten.. Dette var en uke dag. Jeg og en av kompisene jeg reiste med bestemte oss for, trass heavy bakfyll, at vi skulle i land. Vi stiller oss opp tidlig og kommer først ut da dørene åpnes. Med et går den store skrekken opp for oss da vi hører en armada med trillebager og gåstoler bak oss. Jeg tror faktisk at fossilene er kjappere til beins enn de gir uttrykk for, spesielt når de er på grensa og kan meske seg i billig kjøtt, røyk og sprit! Løp nærmest for livet i dårlig bakfyll og en varm landgang som lukta gammal campingvogn og endte opp i kjøtthallen. Dantes Inferno gå og legg deg. Når skrukketrolla sloss om den billigste skinka vil man ikke komme mellom. Det gjør vondt i hjerte å se hvordan gamle mennesker egentlig kan oppføre seg!

Needless to say så kom vi ut med livet i behold. Men synet var hvertfall forferdelig..

Har mange andre historier som dreier seg om kamferdrops, illsinte pensjonister med paraply og lårhalser, men synes nå Donnie sin var så bra at mine blir kjedelige i forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...