Gå til innhold

Gamle damer og annet utyske på bussen!(aldri mer kollektivt)

Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Jeg kommer forseint til jobben omtrent daglig fordi det er kun en buss jeg kan ta, og fordi de gamle kjerringene saboterer.

Har den siste gamle kjerringa endelig fått hofte protesa ned i setet, stikker et nytt fossil den snørrete nesa inn i døra å spør om niern går herfra, så begynner buss-sjåføren eller bussbetjent, (eller hva de menneskene med null utdanning har som tittel) å gosnakke med disse gamle sabotørene

Faaaenn jeg skal rekke jobben!!!!.

Bussen er nå minst 10 min forsinka, detta går til helvete.

Buss-sjåføren eller bussbetjenten har sikkert et helvete hjemme, for denna fyren skal hvertfall ikke ha at han setter livet på spill for å kjøre inn forsinkelsen.

neida han kjører drit tregt, (mye pga de elendige møkka bussane fra krigen) pluss at han skal slippe frem alt som har hjul i rundkjøringa før meg. Faen i Hælvete! se å få denna dynga i gir aargh!!. ikke nok med det, men så kommer det ei ny gammal kjerring på stopp 4 å knurrer så gebisset skrangler om at hu er gammal å trenger plass, når a setter vraket sitt ned begynner hu a plapre om at titan legeringa hennes i rævva gnager, å at hun trenger å sitte. Så kommer hele storyn om når a sklei i trappa når Fia (puddelen hennes) stakk av og dreit i trappa.

På stopp 8 kommer en narkoman og kaster opp lunga si bak setet mitt, og denne narkomane trygde snyltern har faen ikke vaska seg på minst et kvartal, så sitter jeg der da, i denna eimen av kamferdrops med et snev av fretex til høyre for meg. Og bak meg får jeg stanken av gamle heroin sprøyter og urin.

Fytta helvete nei til sommern blir det bil, det får heller koste de spenna ekstra det gjør. Jeg er dritt lei kollektiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Glemmer aldri den gangen vi gjorde den "tabben" å reise med båt fra Sandefjord til Strømstad en skjærtorsdag.. - når "alle" Vestfolds pensjonsister skulle på harrytur... og min ca. 3 gamle sønn satt på benken ved siden av meg. Så kom en av de Donnie refererer til som "gamle utysker" og eltet bakenden sin mellom oss.. vrikket godt på seg .. Dette resulterte i at min lille 3-åring "skvatt" i bakken før jeg fikk sukk for meg.. Tror aldri jeg har blitt så paff i hele mitt liv.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest India Gyllenhaal

Folks manglende hygiene er hovedgrunnen til at jeg så mye som mulig unngår kollektivtransport, gamle damer er ikke hovedproblemet mitt hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Og er det ikke atter en gammel krok med stokk som kommer på bussen og sliter med kroner og ører, kan en banne på at det kommer x antall voksne sammen med x antall barnehagebarn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kan de ikke grave frem pengene FØR de går på bussen istedenfor å stå der en time og surre blant titusen femtiøringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff .... :-? *ler*...ikke noen hyggelig opplevelse nei.

Buss kjører jeg nesten aldri - kun når vi (barnehagen) er på tur- sukk og det er et merakkels *ler oppgitt*........for oss - og sikkert også for de som allerede er i bussen ...... :o

hehe huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du fortjener ikke å bruke kollektiv transport. Og hvorfor gidder du heller når du må omgås disse idiotiske bussjåførene som ikke en gang har utdannelse og disse stinkende resten av befolkningen som er så vanvittig irriterende at de tror de har rett på å bruke samme bussen som deg.,

Nei du, lei deg en egen buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt slått i magen med en albu av en gammel mann som skulle inn på bussen før meg fordi han mente jeg snek i køen, pluss at han dyttet min 10 år gamle fetter ned trappa fordi han SKULLE først inn i bussen (som forøvrig var tom så det var nok sitteplasser til oss alle). Da kan dere tro jeg tente på alle plugger og sa så høflig jeg kunne (men med sint undertone) "ta det med ro, det er plass til oss alle" hvorpå hans kone svarte "jeg tror det heller er du som må ta det med ro, unge dame". hadde det ikke vært slik at jeg har respekt for eldre mennesker skulle de fått litt av en skjennepreken!!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du fortjener ikke å bruke kollektiv transport. Og hvorfor gidder du heller når du må omgås disse idiotiske bussjåførene som ikke en gang har utdannelse og disse stinkende resten av befolkningen som er så vanvittig irriterende at de tror de har rett på å bruke samme bussen som deg.,

Nei du, lei deg en egen buss

hahahaha!... det måtte jo komme en som deg før eller siden med en slik komentar...

Hvis du syns jeg er en drittsekk så for du si det rett ut :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Hvorfor ikke ta en buss tidligere så slipper du å irritere deg over alt og alle, bare fordi du har en dårlig dag. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha!... det måtte jo komme en som deg før eller siden med en slik komentar...

Hvis du syns jeg er en drittsekk så for du si det rett ut :kul:

hahaha....det var nok en sånn du prøvde å terge opp.....

Bob, bob, bob, ikke sant??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...