Gjest Ikke innlogget Runa Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har lyst til å hoppe over mensen denne gang, og dermed bare sette inn en ny ring med en gang. I brosjyren som følger med, står det at man kan få spotting/småblødninger når man forskyver mensen.. Opplever dere det? Jeg har kun brukt ringen i 1 måned, og har ikke hatt noen spotting hittill. Ikke innlogget Runa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har forskjøvet dagen jeg får mensen på ved å sette inn ny ring tidligere enn forventet. Har gjort dette to ganger (vil helst få mensen på mandag for å slippe å ha den i helgen) og dette har fungert helt fint på meg. Ingen mellomblødninger. Men dette kan man bare gjøre om det er snakk om et par dager. Skal du hoppe over må du som du sier sette inn en ny ring med en gang du har tatt ut den forrige. Dette har jeg ikke gjort enda, men har tenkt å gjøre det i julen for å utsette mensen en uke eller to da. Hører derfor gjerne fra andre jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg har prøvd, merket ikke noe til noen småblødninger eller noe jeg... (husket ikke engang at det sto i bruksanvisningen at man kunne få det.. kanskje på tide at jeg leser den en gang til? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 9. desember 2003 #4 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg utsatte mensen en gang slik. Satte inn ring med en gang istedet for å være ring-fri en uke. Det fungerte like bra som da jeg gjorde dette med p-piller. Men - det er jo alltids noen det ikke funker til, har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. desember 2003 #5 Del Skrevet 10. desember 2003 Funket fint. Ingen småblødninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest * Skrevet 10. desember 2003 #6 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg fikk småblødninger på slutten av perioden de gangene jeg gjorde dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå