Samulita Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg har nylig lagt om kostholdet og kuttet ut det meste av sukker og mellommåltider. Dette har jeg spist i dag: Liten bolle havregryn med blåbærsyltetøy Liten salat med ett egg Ca. 100 gram kjøttdeig med tomat og avocado Tre Fiberrik knekkebrød med mager ost og kalkunpålegg Drukket masse vann og en del kaffe. Har trent hardt i dag. Det er noe ala dette jeg har ligget på de siste to-tre ukene. Fra nå av vil jeg også trene mye oftere. Er dette for lite kalorimessig? Bør jeg legge inn et mellommåltid, eller f.eks. spise mer til middag?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det ser veldig lite ut ja. Men du oppgir ingen høyde/vekt og aktivitet.
Samulita Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2011 Det ser veldig lite ut ja. Men du oppgir ingen høyde/vekt og aktivitet. Jeg er 163 og veier 70.5 kg. I dag har jeg trent ganske hardt, noe jeg akter å fortsette med 4-5 ganger i uken.
lys Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Alt etter hvor store mengder måltidene faktisk består av og hva som er innhold i for eks salaten vil jeg anslå 1000-1500 kcal på den dietten. 1000 kcal synes jeg blir i underkant i hvertfall hvis du også trener den dagen. Regner med poenget ditt er å ligge litt i underskudd ..? Ville lagt til et lite etter-treningmåltid de dagene du trener i hvertfall. Bør være et måltid med både karbo og protein som inntas en halvtime etter treningen. Kan anbefale banan og cottage cheese (med kanel på) som er en av mine etter-trening-favoritter. Eller en YT hvis du vil gjøre det enda kjappere og enklere. Da blir det også lettere å holde ut å trene så mye, og det vil være positivt for effekten av trening.
Samulita Skrevet 1. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2011 Alt etter hvor store mengder måltidene faktisk består av og hva som er innhold i for eks salaten vil jeg anslå 1000-1500 kcal på den dietten. 1000 kcal synes jeg blir i underkant i hvertfall hvis du også trener den dagen. Regner med poenget ditt er å ligge litt i underskudd ..? Ville lagt til et lite etter-treningmåltid de dagene du trener i hvertfall. Bør være et måltid med både karbo og protein som inntas en halvtime etter treningen. Kan anbefale banan og cottage cheese (med kanel på) som er en av mine etter-trening-favoritter. Eller en YT hvis du vil gjøre det enda kjappere og enklere. Da blir det også lettere å holde ut å trene så mye, og det vil være positivt for effekten av trening. Jeg har nå regnet nesten nøyaktig hvor mange kalorier jeg har fått i meg i dag, og kom fram til nesten 1000. Det er for lite, regner jeg med. Ja, poenget er å ligge i underskudd, men jeg er ikke interessert i en kjapp løsning. Jeg vil ned i vekt og stramme opp, men jeg vil også holde meg der. Så jeg må finne et kosthold jeg trives med. Når det er sagt så føler jeg meg ikke spesielt sulten og jeg har mye mer energi enn jeg hadde før jeg la om kostholdet. Jeg spiste ikke enorme mengder, men det ble mye brød, pasta, pizza, vin, sukker etc. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå