Gå til innhold

Cup cakes jern

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at waves har et sånn, og nå har jeg også sett et slag som kommer i flere farger(husker ikke navnet).

Er det noen som har prøvd et slikt jern, og vil dele erfaringer?

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette må vel vere waste når ein likevel har ein komfyr? Eg har ikkje plass nok på mitt kjøkken til ein dings til, så det kjem ikkje inn i mitt hus. Men folk har jo riskokarar, pannekakejern, eggekokarar og sandwichjern, så kvifor ikkje dette. Men til spørsmålet ditt: Eg har ikkje prøvd det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett dem, men ser ikke poenget. Med komfyr og muffinsbrett får du helt ypperlige muffins og cupcakes. Jeg ville heller kjøpt et sånn om jeg var deg. Jeg er motstander av ting som kun kan brukes til noen få ting, derfor har jeg ikke eggekoker, brødbakemaskin eller noe annet i samme stil (unntatt bestemor sitt gamle vaffeljern. Muffinsjern er langt fra noe must i et velutstyrt kjøkken, spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte om erfaringer, ikke om det er nødvendig eller ikke...

• Liker 4
Skrevet

Erfaringen: Unødvenig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg spurte om erfaringer, ikke om det er nødvendig eller ikke...

Beklager så mye :roll:

Skrevet

Erfaringen: Unødvenig.

Hver sin mening om det. Men blir de gode?

Skrevet (endret)

Jeg er ikke ferdig helt ennå :gjeiper:

Den det var linka til her hadde plass til 7 cupcakes. Det jeg finner på internett er at det er praktisk fordi det går fort, men du bruker fort lengre tid hvis du skal lage flere av gangen. Et muffinsbrett tar 12 cupcakes, stort sett ferdig på 15-20 minutter. Cupcakejernet tok 10 minutter, og lager bare 7 cupcakes. Det jeg fant av anmeldelser tilsier også at de ikke gir nevneverdig bedre kvalitet. Denne sier for eksempel at de fikk bedre resultat i ovnen enn i begge jernene de prøvde.

Høres ut som et rimelig overflødig produkt.

Endret av chikako
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke ferdig helt ennå :gjeiper:

Den det var linka til her hadde plass til 7 cupcakes. Det jeg finner på internett er at det er praktisk fordi det går fort, men du bruker fort lengre tid hvis du skal lage flere av gangen. Et muffinsbrett tar 12 cupcakes, stort sett ferdig på 15-20 minutter. Cupcakejernet tok 10 minutter, og lager bare 7 cupcakes. Det jeg fant av anmeldelser tilsier også at de ikke gir nevneverdig bedre kvalitet. Denne sier for eksempel at de fikk bedre resultat i ovnen enn i begge jernene de prøvde.

Høres ut som et rimelig overflødig produkt.

Hvis det blir bedre i ovnen er det jo ikke noe vits akkurat. Tenkte kanskje det var veien til fantastiske muffins :gjeiper:

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke funker så bra. Men jeg har ikke noen personlig erfaring da jeg holder meg til brett :)

Skrevet

Hvis det blir bedre i ovnen er det jo ikke noe vits akkurat. Tenkte kanskje det var veien til fantastiske muffins :gjeiper:

Vanskelig å si om du i det hele tatt kan lage muffins i et sånt brett, når jeg ikke vet hvor stor plass det er i lokket. Muffins skal jo vokse ganske mye. Det jeg derimot vet at er mulig og lett som en lek er å lage perfekte muffins med muffinsbrett i ovnen :)

Skrevet

Det er mini muffins de passer til. Ikke skikkelig muffins!

Skrevet

Vanskelig å si om du i det hele tatt kan lage muffins i et sånt brett, når jeg ikke vet hvor stor plass det er i lokket. Muffins skal jo vokse ganske mye. Det jeg derimot vet at er mulig og lett som en lek er å lage perfekte muffins med muffinsbrett i ovnen :)

Jeg vet, kunne ikke klart meg uten muffinsbretta mine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...