tattoopia Skrevet 4. september 2006 #41 Skrevet 4. september 2006 fullstendig sinnsvakt spør du meg. folk må da fan mæ få bestemme sjøl hva de vil bruke fritida si på uansett hvilken kommune man bor i. tru hvor mye tid ordførern i denne kommunen bruker på husflidslaget
Smascha Skrevet 11. september 2006 #42 Skrevet 11. september 2006 Genialt! Det eneste denne artige ordføreren egentlig sier er at folk ser for mye tv og at man burde slå av nåre man får besøk! Namsskogen here I come!
Gjest Kaffomann Skrevet 11. september 2006 #43 Skrevet 11. september 2006 Jeg vil generelt anbefale folk å se mindre TV, akkurat som meg. Internett er mye kulere.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2006 #44 Skrevet 11. september 2006 Jeg synes det er utrolig uhøflig å la tv-en stå på når man får (invitert) besøk. Jeg kan jo forstå det hvis det er noe man absolutt vil se og besøk bare kommer uventet, men egentlig forventer jeg at tv-en slås av. Det hender jeg møter ei venninne for å se på et program sammen med henne, men da er det jo avtalt på forhånd. TV tar alt for mye tid. Det er fint at noen påpeker dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå