Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minn meg på at jeg aldri skal flytte til Namsskogan... :ler:

Det får da være måte på overformynderi .. trodde det var 1. april når jeg leste det... :o

Skrevet

Aldri i livet!! Hadde ikke klart meg uten hvertfall 1 time TV hver dag :kul:

Skrevet

Snakk om maktlyst :o

Enkelte er så usmaklige og bastante at de burde vært lagt inn ett eller annet sted...

Gjest Anonymous
Skrevet

Veeel, jeg tror vel at man selv i Namskogan skjønner at dette ikke er annet enn en langt over gjennomsnittlig dum oppfordring fra politikere som har luktet litt for lenge på apparatet sitt (og her mener jeg HB-apparatet, ikke...nåvel)

På den annen side bidrar vel ikke slike utspill til noen voldsom respekt for politikerstanden...

:ler:

Skrevet

:o :o :o :o

Dit skal jeg altså ikke flytte!

Skrevet

Kommer ikke som noen overraskelse at ordføreren selv ikke ser noe særlig på TV. :ler:

Skrevet

Da er det bare én ting å gjøre for namsskogingan.....løpe og registrere seg på KG!!! Da får vi det artig, dere......

Bob, bob, bob, ikke sant??? :kul:

Skrevet

Tenk å bruke energi og ikke minst tid på noe så dumt som dette!! Det er det værste synes jeg. Snakk om idiotisk gubbe..

Skrevet

Les nå alt da... han legger det frem med humor og kommer faktisk med en del sunne tanker bak. Nei, jeg hadde aldri akseptert dette, men samtidig så er det altfor mange som ser for mye på tv - meg selv inkludert. Så hvis vi henter frem bakgrunnen for det hele, så er det faktisk noe å tenke over.

Og at folk ikke en gang skrur av tv-en når de får besøk eller snakker i telefonen... vel...

Men noe vedtak fra over - aldri.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var nok mye humor i denne ordføreren. Det kan ikke behandles slik det står der. Husk det er statlig og de betaler lisens.

Er enig i en ting han sier. Slå av tv når det kommer besøk. Fordrar ikke at tv skal stå på hverken når jeg er på besøk eller har gjester.

Blir "snurt" når noen inviterer og tv står på.Lyd blir skrudd opp og man sitter og glor på tv.

Tv kan jeg se hjemme og jeg syns det er rett og slett uhøflig om du blir bedt.

Noe annet er det om du kommer ubedt og kansje kommer midt i en serie som folk følger med på.

Jeg får med meg nyheter før jeg går eller når jeg kommer tilbake.

Skrevet

Hvem i alle dager er det som ser på tv når man har besøk da? :oops: *plystre*

Skrevet
Hvem i alle dager er det som ser på tv når man har besøk da? :oops: *plystre*

Søstra og svoger'n min!!! Alltid!!! :evil: Én av grunnene til at jeg sjelden er der.....UHØFLIG!!!

Jævla harry-tasser..... :roll:

Skrevet

Jeg kunne godt klart meg uten tv'n!!! Og jeg syntes faktisk det var en ok og humoristisk måte å si noe om passiviseringen av folk på.... Man kan si hva man vil om at feit mat, røyking og andre farlige vaner har tatt knekken på folkehelsa, men etter min mening burde tv'n stå på førsteplass av den lista!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Personlig klarer jeg ikke å se EN ENESTE positiv ting med TV, så meg hadde det gjort null og nada. Har aldri hatt idiotboks og skal aldri ha det heller, så forskjellen hadde ikke vært stor.

Å skru av TV når man får besøk er en selvfølge, herregud...

Skrevet

Joda det er fint og ville engasjere befolkningen i andre ting enn tv-titting, men det må finnes grenser for hva andre bør få bestemme over deg. det mener jeg.

slå av fjernsynet når naboene kommer for å se f eks fotball kamp sammen, det blir for dumt. greit og ville motivere folk til å bruke tiden til andre ting, men og forby det enkelte er for mye blir bare dumt.

hadde følt med tråkket på hvis noen kom og fortalte meg at nå kan du dessverre ikke se mer på tv i kveld for du er blitt kjempe engasjert i fotball laget der naboene til tanta de spiller, løp bort og hei de har trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...