Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! For ikke så lenge siden hørte jeg om dette merket her inne og ble nysgjerrig. Så jeg lurte bare på om noen her inne har erfaringer med noen av produktene?

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er for sent å svare, men jeg elsker Liz Earle hot cloth & polish (den som fjerner sminke og som renser huden). Det er også det produktet de er kjent for. Det er bare helt fantastisk, nå skal jeg faktisk kjøpe en ny siden du minnet meg på dette produktet:)

• Liker 1
Skrevet

Sikkert litt for sent, men i tilfelle andre også er nysgjerrig kan jeg jo dele mine erfaringer med merket.

Cleanse&polish hot cloth cleanser er helt fantastisk, og jeg har brukt den i nærmere 7 år nå. Fantastisk produkt som fjerner sminke og renser huden på en forsiktig måte og er passende for senstiv hud. Den gjør ingenting - på en positiv måte. Den er ikke anti-age, anti-oil eller skal gjøre noe aktivt; den er bare en helt vanlig cleanser som er forsiktig mot huden og fjerner det som skal fjernes uten å strippe huden for fukt. Jeg har også brukt denne som en maske nå om vinteren: Legger den på ren tørr hud og lar den sitte i 5-10 minutter - demper rødhet og virker beroligende på irritert sensitiv vinterhud.

Toner (skin tonic): Har jeg brukt i 2-3 år nå og en toner jeg liker veldig godt. Passer for de fleste hudtyper tror jeg, bortsett fra veldig fet da den heller ikke har noe deslick-funksjon. Den frisker opp huden og tetter porer og kjennes, som cleanseren, beroligende på huden.

Superskin serum og fuktighetskremer (normal-oily, normal-dry): Veldig skuffende produkter. Jeg ville like disse da jeg elsker de andre, men på min hud trekker de bare ikke inn uansett hvor lenge de satt på. Da jeg prøvde å påføre sminke oppå stripet de seg og peelet av - fullstendig bortkastet, dessverre.

Masker: Er effektive, men veldig sterke. Står også på pakken at disse ikke er passende for sensitiv hud og det stemmer. Passer best for normal-fet hudtype tror jeg, da de er veldig uttørkende. Fuktighetsmasken er helt ok, men jeg foretrekker Origins.

Nourishing body cream: Fikk som en tester og jeg likte den. Trakk relativt fort inn og var, på lik linje med alt annet liz earle, beroligende. Spesielt god etter man har barbert beina ;)

Skrevet (endret)

Jeg elsker rensen derfra (og burde kjøpe ny forsyning, når jeg tenker meg om), og ansiktskremen for tørr/sensitiv hud (Skin Repair Moisturizer) er også nydelig. Tonicen har jeg prøvd, men synes ikke den er like magisk som rensen.

Endret av Honesty
Skrevet

Hadde helt glemt at jeg noen gang postet denne, men takk for svar folkens!

Jeg kjøpte Skin Repair Moisturizer (normal hud), Skin Tonic, Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser og Spot On og var veldig fornøyd med hver og en de, så kommer garantert til å kjøpe fra Liz Earle igjen! :-D

Skrevet

Hvor kjøper dere disse produktene?

Skrevet

Jeg kjøper de på www.lizearle.co.uk :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...