Gå til innhold

Barnevennlig ukesmeny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2011/10/31/tema/klikk/mat/18831542/

Er det virkelig slik barna skal spise i dag?

Jeg fikk helt hakeslipp jeg når jeg så dette forslaget. Var jo omtrent ikke en eneste grønnsak, bare masse mel. De skal ha pluss for å ha en fiskemiddag, men det var det eneste positive.. Selv min gutt på 7 måneder spiser jo mer grønt enn det der på en dag!

Er det dette tidsklemma gjør med oss? Jeg synes SYND på de som spiser slik hver dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det var særlig raskt å lage heller. Tullete greier.

Skrevet

Huff, jeg må bare: Og det er vi som spiser lavkarbo som ikke er flinke med grønnsaker?? :skratte:

Skrevet

Vafler er ikke middag. Og det er ingen grunn til å sette seg ned og være fornøyd med en fiskemiddag i uken...hva er det egentlig folk spiser hvis dette er en sunn og barnevennlig ukesmeny? Fleskepannekaker?

• Liker 1
Skrevet

Huff, jeg må bare: Og det er vi som spiser lavkarbo som ikke er flinke med grønnsaker?? :skratte:

For du tror det der er en representativ meny for gjennomsnittet av de som bevisst ikke spiser lavkarbo?

Tro om igjen... :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Uff, var forferdelig å se. Og jeg er langt fra hysterisk da det kommer til kostholdet til meg og barna.

Gjest Trolltausa
Skrevet

Sitert fra aktikkelens overskrift: "Denne menyen er spesialtilpasset. Kjapp, enkel, billig og morsom."

Hvorfor lage et "morsomt" menyforslag i stedet for et sunt menyforslag? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...