Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Hei! De siste to gangene jeg har fløyet har jeg fått en aldeles grusom smerte i ansiktet. Det følest som om ansiktet vil sprekke, og som om tennene vil falle ut når som helst...Blod-smak i munnen og øretopp fikk jeg også. Smerten kommer ved innflygning, og den varer i 5-10 minutter. Jeg tenker alltid at, om de varer lenger så dør jeg..Føler meg så teit, for jeg begynner nesten og gråte ved innflygningen pga den store smerten... (Jeg har aldri følt noe så vondt i hele mitt liv....) Noen som kjenner til denne smerten og kan fortelle meg hva det er?? Hjelper det med smertestillende før en flytur?? Clea - som ikke lenger liker og fly..
Mrs. B Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 Kan det være at du har tette bihuler? Bruk nesespray før og tygg tyggegummi under flyturen så bør det ihvertfall gå bedre.
xeyes Skrevet 10. desember 2003 #3 Skrevet 10. desember 2003 Det samme opplevde jeg ved innflygning! Det var fordi jeg hadde tette bihuler og var tett i nesa. Føltes og ut som øynene skulle poppe ut av hodet mitt og tårene spratt! Samme med blodsmak, sprengte i øra osv. AU! Jeg forberedte meg på tilbaketuren og smørte mentholatium under nesa, tok nese spray og proppa munnen full med sharps eukalyptus og fishermans friend. Det hjalp faktisk veldig.
huzky Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Samme her. Både bihuler og ører. Sliter veldig med ørene når det gjelder fly. Tårene spretter hvis flyet lander fort.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #5 Skrevet 10. desember 2003 snakk med en lege. eller spør på flyplassen. du kan få hjelp, flere som sliter med det. flybetjeningen har noe som hjelper.
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2003 #6 Skrevet 10. desember 2003 Tusen takk for svar! Nå ble jeg skikkelig lettet...lettet over at andre også har opplevd dette fenomenet.. Kan nok stemme at det kan være bihulene, da jeg akkurat har hatt influensa. Skal ut å flyve allerede neste uke, men skal da forberede meg! Clea
Litago Skrevet 10. desember 2003 #7 Skrevet 10. desember 2003 Jeg trodde en gang at noe hadde skarpt hadde truffet meg i ansiktet. Satt og tviholdt på den ene siden og var veldig overasket over at jeg ikke blødde. Det var tette bilhuler ja............ : Hvis du har glemt å ta med nesedråper, så har alltid flyvertinnene et lite lager som de deler ut til trengende. Spør hvis du har glemt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå