Bubblerock Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg har kjempetykt hår, og etter en del år med hårfarging og diverse hårplageri, har jeg nå nesten fått mitt opprinnelige hår tilbake. Jeg har ganske langt hår og vil ikke klippe meg, men det nederste håret er veldig tørt og slitt etter behandlinger, og lurer nå på om noen har vært borti en helt fantastisk hårkur som gjør veldig tykt og grovt hår til silkemyke bølger! På forhånd takk for svar!
Chocoholic Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg har kjempetykt hår, og etter en del år med hårfarging og diverse hårplageri, har jeg nå nesten fått mitt opprinnelige hår tilbake. Jeg har ganske langt hår og vil ikke klippe meg, men det nederste håret er veldig tørt og slitt etter behandlinger, og lurer nå på om noen har vært borti en helt fantastisk hårkur som gjør veldig tykt og grovt hår til silkemyke bølger! På forhånd takk for svar! Heihei det er ingen produkter som kan redde slitte tupper og det beste hadde vært å klippe dem av før de fliser seg lenger opp. Jeg har to favorittkurer, Joico K-pak deep penetrating reconstructor (proteinkur) og Joico K-pak intense hydrator (fuktighet). Hver uke bruker jeg fuktighetskuren og annenhver uke bruker jeg også proteinkuren etterfulgt av fuktighetskuren. Dette holder håret sunt :-) Etter hver vask bruker jeg moroccanoil oil treatment i endene av håret. ei venninne av meg har alltid hatt ganske brusete hår og har alltid hatt håret i hestehale, men etter 2-3 uker med bruk av denne kunne hun "swooshe" håret ;-) verdt et forsøk 1
Gjest Badabing Skrevet 2. november 2011 #3 Skrevet 2. november 2011 Det virker på meg som forskjellig hår trenger forskjellig kur, og derfor er det vanskelig å anbefale. Jeg tror jeg har prøvd alt av frisørhårkurer inkl de fra Redken, Joico, Sexy Hair, Keurne, Kms osv. Ender alltid opp med proteinkuren til Wella Professionals igjen når jeg klarer å få tak i den. Du må nesten bare få en kur anbefalt som passer akkurat ditt hår. 1
Gjest redstar Skrevet 2. november 2011 #4 Skrevet 2. november 2011 Den blå fra Redken har jeg vært kjempe fornøyd med! Nå bruker jeg Biosilk Terapy også noen ganger og den dufter godt og håret blir mykt, men jeg synes redken sin fungerer bedre i lengden og "reparerer" tuppene:)
Bubblerock Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2011 Heihei det er ingen produkter som kan redde slitte tupper og det beste hadde vært å klippe dem av før de fliser seg lenger opp. Jeg har to favorittkurer, Joico K-pak deep penetrating reconstructor (proteinkur) og Joico K-pak intense hydrator (fuktighet). Hver uke bruker jeg fuktighetskuren og annenhver uke bruker jeg også proteinkuren etterfulgt av fuktighetskuren. Dette holder håret sunt :-) Etter hver vask bruker jeg moroccanoil oil treatment i endene av håret. ei venninne av meg har alltid hatt ganske brusete hår og har alltid hatt håret i hestehale, men etter 2-3 uker med bruk av denne kunne hun "swooshe" håret ;-) verdt et forsøk Hvilke frisører i Oslo får man kjøpt moroccanoil? Eller på andre butikker
Chocoholic Skrevet 2. november 2011 #6 Skrevet 2. november 2011 Hvilke frisører i Oslo får man kjøpt moroccanoil? Eller på andre butikker Beklager, er ikke kjent i Oslo. Men det er ganske mange frisørsalonger som fører merket nå, da spesielt oljen som er et flaggskipsprodukt og det første frisørsalonger tar inn. Jeg tror at hvis du bare tar en runde rundt i byen vil du kommer over noen som selger den. Den skal ligge på 299,-. Koster det samme på nett, men her må du også ut med mva og fortollingsgebyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå