Gå til innhold

Han blir ikke ordentlig stiv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med en mann i 40-årene i en måned nå, og er kjempeforelsket! Men... han blir aldri ordentlig stiv når vi har sex. Og noen ganger blir den til og med slapp underveis. Jeg har aldri opplevd dette før, og ble veldig usikker først. Så snakket vi om det. Han vet ikke hva som skjer, men det er frustrerende for han også, og flaut. Etter vi snakket ut om det har jeg ikke fokusert noe på det, men jeg kjenner litt på det allikevel merker jeg :( Det blir jo ikke så godt for meg heller når den ikke er ordentlig stiv, og ofte blir det sånn at jeg tenker vi må kjøre på så den ikke plutselig blir slapp (det har bare skjedd de gangene vi har brukt lang tid), og da blir det bare sånne kjappe sexstunder. Vi har funnet ut at han ikke greier flere ganger etter hverandre. Han må ha litt tid før vi kan gjøre det igjen (minst 1 time).

Noen tanker om hva som kan være problemet? Jeg har lest litt om dette da. Og lurer på om han kan ha for lite testosteron eller noe. Noen som har noe fornuftig å komme med til meg? Jeg vil gjerne at den skal være rock hard i hvert fall noen ganger :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...