Gjest yojo Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Ikke veldig teknisk av meg, men pc'n min må på reperasjon, det er noe galt med ladingen... Kan jeg be de som får den om å ta vare på innholdet, bilder og dokumenter osv? Kan de lagre det på en ekstern harddisk og legge det inn igjen for meg? Eller må jeg kjøpe minnepenn(eller noe ennet) og gjøre det selv? Kjenner at jeg ikke har helt peil på det, og det er jo DERES produkt som det er noe galt med..
Unic0rn Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Som oftest kan de gjøre det for deg! Noen plasser må du betale for det, men tror ikke det er snakk om masse penger. Det er bare å høre med de, og om de ikke kan gjøre det, så får du fikse det selv 1
Gjest Armule Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 (endret) Som regel vil nok ikke reparasjon i sammenheng med ladefeil bety at alt slettes på pcen. Hvis de bytter ut pcen blir det en annen sak. Om du vil at de skal ta vare på alt som ligger på pcen tror jeg du må betale, det er ikke noe de er pliktig til å gjøre. Ganske sikker på at når jeg sendte den inn fikk jeg beskjed om å ta ansvar for back-up. Eksterne harddisker er uansett ikke så dyre, 500 GB får du lett for under 500, mens 1TB kan gå for ca. 800. (edit: ja det er deres produkt, men det er likevel ikke deres data som ligger der) Endret 1. november 2011 av Cervix
Gjest yojo Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Er så frustrerende når jeg endelig har fått inn alt fra gammel pc Men får vel kjøpe et par minnepenner og ordne det
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Er så frustrerende når jeg endelig har fått inn alt fra gammel pc Men får vel kjøpe et par minnepenner og ordne det http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows7/transfer-files-and-settings-from-another-computer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå