AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Når mener dere jenter at penisen blir for stor? Er det rundt 18-19cm eller 20 cm +?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Lengden har ikke mye å si for min del med mindre den er abnormalt lang, men tykkelsen blir lett for stor om den er over snittet siden jeg er trang. 1
Stefan Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Det er nok ganske så individuelt, og kommer nok an på tidligere erfaringer, men en stor penis medisinsk sett, er 18 cm og større.
Gjesten Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jeg har aldri målt penisene til de jeg har ligget med. Men det går nok mer på tykkelsen enn det gjør på lengden.
Pialill Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Over 20 blir fort vanskelig med tanke på at han lett treffer bunn... kan gjøre ganske vondt, alt ettersom. Men har fått det helt greit til med en som hadde 24, men måtte jo være forsiktig da. Ikke noe snakk om røff hard sex der nei Det gjelder vel egentlig for alle som har over 18cm, må ta det roligere da
Gjest Katten. Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Nedentil varierer kvinner like mye som menn. Ergo er det helt individuelt.
womenwomen Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Når mener dere jenter at penisen blir for stor? Er det rundt 18-19cm eller 20 cm +? Over 18 cm da begynner det å bli stort ja . Jeg klarer fint 18 cm uten å få noen støtsmerter. Jeg bruker aldri å få støtsmerter under bunning...men så har jeg nok aldri prøvd noen med køller over 18 cm tror jeg. Hadde fyren virket litt i største laget for meg, så hadde jeg sagt det til han før vi hadde sex. At han må være forsiktig, for jeg har aldri prøvd noen like stor som han. Hadde ikke tatt sjangsen på at han skulle være tankeleser. Så hadde gjordt han oppmerksom på det. Om jeg syntes han virket uvanlig stor.Regner også med at mannfolk som vet at de er store, også vet at de må være litt forsiktig. Om de ikke skal " drepe " dama under sexen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå