Gjest pear, ikke innlogget Skrevet 9. desember 2003 #1 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei, haaper noen kan hjelpe meg litt her. Er paa utkikk etter moenster til hekla vognteppe, siden min svigermor en kloepper i aa hekle. Er det noen som kan ha en idee paa hvor jeg kan finne det, enten her paa nett eller i butikker (Stavanger og omegn)??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #2 Del Skrevet 9. desember 2003 Gå i en stor garnbutikk. Der har de ofte bøker fulle av ulike oppskrifter. Hvis hun er flink til å hekle så gjør hun også om mønsteret så det stemmer til dine mål. Da kan du heller se etter hekle-design som du liker ikke nødvendigvis at dette er utformet som vognteppe. Hvis du skjønner hva jeg mener, litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #3 Del Skrevet 9. desember 2003 Her har de heklet vognteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pearl, ikke innlogget Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Tusen takk for hjelpen dere. Det der var en kjempe fin side, Merete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå