Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg nettopp vært ute for å handle undertøy. Med stemning og humør på topp startet jeg på Change, for å se om ikke de hadde noe fint jeg kunne spandere på meg selv, og overraske kjæresten med!

Men der fant jeg ut at selv de minste BH'ene var for store... Greit nok, vi prøver Triumph. Samme greia om igjen...

Så sjekker vi H&M, som jo også har noen sexy undertøy, av typen korsetter og babydoll. Her fant jeg noe vanlig undertøy som passet, men ingenting av den mer sexy varianten...

Så til slutt sitter jeg her med en splitter ny boks Ben&Jerry's, og null undertøy, og ikke lenger noe særlig igjen av verken humør, stemning eller selvtillit. This sucks! Og jeg blir ganske frustrert, for i alle de ovennevnte butikkene hadde de tilrettelagt for dem med større størrelser slik at de skal kunne føle seg sexy, men ingenting for oss som ikke har blitt så veldig utstyrt på den fronten.

Så nå vil jeg høre fra dere!

Er det mange som har vært borti det samme?

Evt. er det noen som vet hvor man KAN få tak i pent undertøy i mindre størrelser?

På forhånd takk for alle svar :)

Endret av Maria.91
Skrevet

Hvis det er greit å handle på nett så anbefaler jeg virkelig Victorias Secret!

De har massevis av sexy undertøy, i alle mulige størrelser:)

Gjest MorAase
Skrevet

Victoria er da virkelig oppskrytt... Er lenge siden hun presterte noe virkelig bra! Men butikker i Storbritania har som rgel tidens utvalg av flott udnertøy for kvinner i alle størrelser og former. På tros av at de knapt har kvinner å stappe i undertøyet...

Skrevet

Kjøpte faktisk noen fine greier på Victoria når jeg var i USA for noen år tilbake! Overraskende nok var det landet med de største menneskene som var flinkest til å presentere undertøy for de minste menneskene ;)

men å bestille til norge er grisedyrt! De benytter seg av noen fraktselskaper som skal ha kjeeempemye penger, også etter tøyet har ankommet norge...

Skrevet

Kjøpte faktisk noen fine greier på Victoria når jeg var i USA for noen år tilbake! Overraskende nok var det landet med de største menneskene som var flinkest til å presentere undertøy for de minste menneskene ;)

men å bestille til norge er grisedyrt! De benytter seg av noen fraktselskaper som skal ha kjeeempemye penger, også etter tøyet har ankommet norge...

Et lite tips: E-bay!!! :) Er ikke alle som shipper til Norge, men noen gjør det. Fått noen fantastiske bh'er fra VS derfra.. :)

Ellers så tror jeg du har hatt en uheldig dag rett og slett. Jeg bruker F-cup, og det finnes virkelig nesten ingen plasser. Og der jeg finner de, så ser det ut som de er designet for bestemødre.

Synes alltid at HM og lignende kun har miniatyr-bh-er.

Skrevet

Et lite tips: E-bay!!! :) Er ikke alle som shipper til Norge, men noen gjør det. Fått noen fantastiske bh'er fra VS derfra.. :)

Ellers så tror jeg du har hatt en uheldig dag rett og slett. Jeg bruker F-cup, og det finnes virkelig nesten ingen plasser. Og der jeg finner de, så ser det ut som de er designet for bestemødre.

Synes alltid at HM og lignende kun har miniatyr-bh-er.

Og med e-bay får man ikke samme problemet med frakt altså?

Og nei, desverre er det sånn hver gang jeg er ute og ser etter undertøy. Blir aldri noe fint undertøy, bare mer comfort food isteden! :P

Skrevet

Jeg har det samme problemet... Skal si ifra hvis jeg finner noe!

• Liker 1
Skrevet

Og med e-bay får man ikke samme problemet med frakt altså?

Og nei, desverre er det sånn hver gang jeg er ute og ser etter undertøy. Blir aldri noe fint undertøy, bare mer comfort food isteden! :P

Jeg har ikke hatt problemer med frakten iallefall, utenom at det noen ganger tar litt tid.

Hmm. Merkelige greier. HM designer jo til og med undertøy for små jenter.

Jeg skulle tatt deg med på shopping. Lover deg at vi hadde funnet noe :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...