Gjest snoopy_93 Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hva gjør man da? Strømmen i min del av huset har gått og utleier er ikke hjemme. De har den strøm greia inne hos seg så jeg har ikke tilgang på den. Fint at den gikk midt i middagslagingen. Blæh.
Filliputt Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 (endret) Sikringen? Gå ut og kjøp deg noe ferdigmat hvis du er sulten. Finn fram pledd, stearinlys og en bok - og vent Endret 1. november 2011 av Filliputt
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Jeg har sånn super angst for å snakke i telefonen, hater det virkelig og unngår det ved mindre jeg er nødt til å ringe. Heldigvis kom de hjem igjen for ikke sånn super lenge siden, så har strøm igjen nå. Var sikringen som gikk. MEN det er egentlig litt rart at ikke jeg har sikrings-skap til denne delen her.Jeg mener, hvis de drar på ferie i to uker og strømmen går her så får jo ikke jeg den på igjen? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Du må jo ha tilgang til sikringer som gjelder din boenhet, selv om huseier er borte. Enten må han ordne med vikar i hans fravær, eller så må du få nøkkel for å komme til. Siste alternativ er å flytte sikringene. 3
Gjest Best Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Send en sms neste gang, om du ikke liker å ringe. Og er utleier borte over lang tid så har vel noen en reservenøkkel til å komme seg inn i huset. (Vi pleier å ha svigermor til å hente post, vanne blomster, sjekke huset og passe pusen osv. når vi er borte). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå