Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solarium er jo ikke sunt, klar over det, men det er en herlig måte å få varmen i seg, samt at jeg skal til syden om en stund. Tar ikke mer enn noen minutter max en gang i uken.

Men jeg er ganske ny i Bergen. Hvor har de gode soler til ok pris? Har prøvd cut the crap, men hører folk si at solene ikke er særlig effektive der. Jeg skal bare ta sol 2-3 ganger til, men vil prøve noe nytt.

Brun og blid, er det bra?

Vil ha et sted der jeg slipper å ha kontakt med noen resepsjon etc. Når man er sliten og jævlig etter en treningsøkt (tar sol etter trening), så er det greit slippe prate med for mange :fnise:

Skrevet

brun og blid finner du overalt, de har også ulike solsenger. velg den typen du er ute etter.

Skrevet

Jeg anbefaler ikke brun og blid sine solarium. Har aldri fått noe farge av de, og ja jeg har prøvd forskjellige sengetyper der..

Sjekk om de har CitySun eller BlueBox i nærheten, det er solarium du faktisk får farge av:)

Alle disse 3 er jo ganske stive i prisen, men verdt det synes jeg. De har iallefall(stort sett) godkjente solarium av statens strålevern, i forhold til mange "private" solstudioer!

Skrevet

Jeg går på Brun og Blid sine i olav Kyrresgate, nyoppusset og flott, nye solsenger.

Skrevet

Jeg bruker brun og blid på Blomsterdalen senter, Luxura tror jeg sengene heter. Jeg har fått veldig fin farge! Veldig greit og rolig lokale, ingen resepsjon. Og det solkortet er jo kjempebra, får rabatt på solingen.

Gjest otrivin
Skrevet

Jeg går på brun og blid. Men har funnet ut at bling solariumene gir mye mer farge enn de som hele lyser blå (?) og de er billigere. Kjøp gjerne også sånn krem for å bli brunere, funker fett!

http://www.brunogblid.no/vare-tjenester/solarium/

Altså den til VENSTRE jeg blir brunest av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...