Gå til innhold

Tips til walk-in-closet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rommet er ca 3 meter x 3,3, og det har et stort vindu på ene kortveggen. Hvordan er best mulig løsning for dette rommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvilken vegg står døren på?

Jeg ville valgt Elfa-innredning:)

Helst innredning på begge langsidene (om ikke døren er der)

så slipper du hjørneløsning der ting bare er utilgjengelige.

Velg alt vegghengt (kurver med kurvrammer) så er det lettere å støvsuge. Og rikelig med heng om du har mange kjoler, skjorter, bluser. (Jeg tørker ofte slike plagg på kleshenger så er det veldig enkelt å henge det i garderoben etterpå).

Det finnes forskjellige løsninger for skooppbevaring, bl.a. utrekkbare stativer. Evt kan du bruke skobøyler på en av kortveggene. Sjekk elfa.no så finner du helt sikkert produktkatalogen.

Endret av Best
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døren inn til rommet er på ene langveggen, og det ødelegger litt av det jeg hadde tenkt. Men den er lengst til venstre på veggen, og det er ca 30-40 cm vegg på ene siden og resten på andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta med målene, inkl dørplasseringen til en forhandler av garderober. Og få dem til å tegne opp ett forslag etter dine behov. Og be selvsagt om ett godt tilbud.

Jeg liker veldig godt Elfa sitt system med en bærelist i toppen og resten av garderoben henger etter den. Ingenting som behøver å stå på gulvet. Og enkelt å montere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...