AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #21 Skrevet 4. november 2011 Vi hadde oss en kjapp en. Men helt ærlig, det var virkelig komisk å komme seg ut av kjolen, og så innse at man har 100vis av nåler i håret, og be mannen om å pille dem ut, en etter en. Hadde tidenes pulesveis FØR noe skjedde. Det er et sjarmerende øyeblikk jeg aldri glemmer.
Djungelvrål Skrevet 4. november 2011 #22 Skrevet 4. november 2011 (endret) Det er jo bare en tradisjon fordi det var meninga jenta skulle være jomfru, nå til dags faller jo liksom vitsen litt bort. Endret 4. november 2011 av Liquorice
IdaC Skrevet 5. november 2011 #23 Skrevet 5. november 2011 Vi hadde sex på bryllupsnatta. Klokka var nesten 6 om morgenen, vi var utslitte men lykkelige, og kastet oss over hverandre med en gang vi kom inn på hotellrommet. Det var veldig bra, og noe vi faktisk nevner enda fra tid til annen. Så selv om vi hadde hatt masse sex før, så var det litt spesielt å gjøre det da siden vi da endelig var gift etter et års planlegging Men skjønner godt de som ikke orker ja.
FruN Skrevet 5. november 2011 #24 Skrevet 5. november 2011 Vi hadde ikke. Orket rett og slett ikke. Dagen etter var jeg så UTKJØRT at det var godt vi fikk hjelp til å pakke ned gavene (hadde sikkert mistet og knust det jeg tok i),Dessuten...jeg har aldri vært så "fyllesjuk" etter en edru kveld! Mandag dro vi på bryllupsreise, jeg endte opp med å være råkvalm når vi kom frem, men resten av turen vr en annen saga heheh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå