Gå til innhold

Bryllupsnatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om alle har sex på bryllupsnatten? Er det liksom "selvsagt" at man skal hoppe til køys med en gang man er alene denne kvelden? Og isåfall: Hvorfor er det sånn? Er det bare på grunn av tradisjonen eller blir man bare rett og slett sprengkåt etter å ha nusset forann et kamera hele dagen?

Grunnen til at jeg lurer, er fordi med en gang man snakker om bryllup, og noen nevner bryllupsnatten, så blir det av og til en slags pinlig stillhet, der man hører at alle tenker på sex?

Er dette noe man bør tenke nøye på før bryllupet, og 'planlegge' hva man har lyst til å gjøre?

:sengekos:

Hadde du, eller har du tenkt til å ha sex på bryllypsnatten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke....

Var rett og slett altfor sliten og oppspilt etter en lang og begivenhetsrik dag. Hører fra flere av venninnene mine at det samme gjelder nok for mange, ja.

Men morgenen etter ble det nok en liten runde, da... ;-)

Skrevet

Vi hadde:)

Selv om klokka var nesten 04.00 så var vi så oppspilt og lykkelig at ingen var trøtte! Var kjempebra!

Skrevet

Er vel mer fra gammelt av, da det var vanlig at paret hadde spart seg til hverandre. Om de nå hadde det ;)

Det er nok derfor de fleste tenker sex, ja.

Jeg håper virkelig at jeg orker/har mulighet til å sex bryllupsnatta :) Men er mange som sier at de sovna med en gang de hadde fått av seg klærne :fnise:

Skrevet

Syns det er en fin gammel tradisjon jeg :)

MEN, jeg er redd det ikke skjer med oss! Ser for meg at vi er helt utslitt etter den store dagen og sovner med en gang hodet treffer puten! Får helle innpå med Red Bull :jepp:

Skrevet

Vi hadde tenkt, husker ikke om vi kom så langt engang :P Lå isåfall i halvsøvne, fullstendig utslitt.

Skrevet

Vi hadde ikke sex den natta. Vi kom på hotellrommet, slengte av oss kjole og sjakett, satt i sofaen og spiste frukt og drakk mozell (jeg var nemlig gravid, så da ble det ikke mye alkohol den kvelden :P ), og pratet om dagen. Det hadde vært en dag full av inntrykk, og vi begge følte for å snakke om alt som hadde hendt. Etter å ha pratet en stund så gikk vi å la oss, og sovnet momentant. :)

Vi hadde begge trengt en dusj, og etter alt arbeidet med å ta ut alle nåler og sånt i håret, så orket vi iallefall ikke noe "tull" ;). Dagen derpå følte vi oss begge så fyllesyke, og vi hadde masse besøk hjemme hos oss som snart skulle dra, så vi hivde i oss en bedre frokost å dro hjem. vi kunne selvsagt ha kost oss den dagen, men vi satte gjestene foran egne behov akkurat da.

Dro på bryllupsreise to dager etterpå, vi tok det igjen da :lur:

Skrevet

Vi hadde! Vi tok en dusj sammen og så koste vi oss etterpå.

Vi var jo selvfølgelig svært slitne men vi var begge innstilt på å ha sex og det man VIL får man til! :)

Skrevet

Det er vel det at det er tradisjon, men jeg er så redd for at jeg skal være så utslitt at jeg ikke orker. :fnise:

Skrevet

De fleste har vel hatt så mye sex før de gifter seg at sex på bryllupsnatten blir vel bare et slags pes. Dessuten tror jeg de fleste er for sliten til å ha sex på akkurat den natten. Jeg har ikke giftet meg enda, men det siste jeg tenker å planlegge den dagen, er sexen.

• Liker 4
Skrevet

Nope, vi var altfor utslitt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg vil tro at de aller fleste som har hatt sex før de giftet seg, ikke orker på selve bryllupsnatta.

Og jeg vil tro at de som ar spart til til bryllupsnatta gleder seg veldig til da. Og om de er slitne tar de det kanskje dagen etter.

Om de ikke orker da heller, har de da resten av livet å ha sex på, iallfall til de blir skilt en gang :skratte:

Skrevet

Det hadde vi ikke. Ganske enkelt fordi vi var i seng klokka 0700 natta eller morgenen, og da hadde vi vært oppe i 24 timer. Så nei vi sovna i armene til hverandre.

Skrevet

ja . og det var BRA! (selv om vi var slitne, og på forhånd trodde vi ikke kom til å orke det)

Skrevet

Hadde ikke :) Utslitt etter en hel dag med inntrykk!

Skrevet

Vi hadde, og det var veldig bra! Men skjønner godt at mange ikke orker, man blir jo supersliten etter en sånn dag.

Skrevet

Det er vanligere enn man kanskje tror at folk ikke orker. Det er jo snakk om en dag med veldig mye som skjer, og de fleste er temmelig slitne når de endelig kan trekke seg tilbake.

Når det er sagt, så ble det en runde på mannen og meg selv om vi var slitne og trøtte. Det var nok ikke det lengste, mest eksperimentelle runden, men det var veldig rørende å være på egenhånd, endelig gift. :rodmer:

Skrevet

det kommer fra gammelt av. Før var det jo synd å ha sex før ekteskap. det ble derfor mer spennende å kunne gjøre det for første gang på bryllupsnatten. Nå er det mer uvanlig at man ikke er samboere og av den grunn har sex før ekteskapet.

Men en sjikk som er verre er jødenes. etter vielsen går brudeparet inn på et rom og har sex, mens brudefølget sitter å spiser middag. Tror ikke det er helt sånn nå lenger, men det er sikkert noen som følger gamle sjikker i den kulturen og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...