Felia Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hei Stefaren min elsker salt og pepperbøsser, altså en samler. Jeg har prøvd å rote litt rundt på nettet for å finne noen tøffe/kule/unormale salt og pepperbøsser. Noen som har peiling på gode sider for slikt? Takk for hjelp.
Felia Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2011 Kan du finne noe her? Min lenke Jeg har ofte tenkt på E-bay, men som den pingla jeg er syns jeg det er skummelt !
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Neida, det er kjempegreit! Bare sorter søket på "lowest price + shipping" først slik at du ikke blir overrasket over kjempedyr frakt, og så handler du kun fra "Top Rated seller"
Felia Skrevet 1. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2011 Min lenke Disse hadde vært midt i blinken! Hvordan vet jeg at det er trygt? At jeg får det jeg ber om?
Daxi Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Min lenke Disse hadde vært midt i blinken! Hvordan vet jeg at det er trygt? At jeg får det jeg ber om? Den selger sender ikke til Norge, desverre... Du ser hvor de sender der det står: Ships to (da må det enten stå Europe eller Worldwide)
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Du kan sende en melding til selger og høre om de vil sende til Norge for deg
HedvigR Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Butikken Ting har ofte kule saltbøsser synes jeg :D Ikke så veldig billig at det gjør noe da :/ Hvis du bor i nærheten av Oslo, Trondheim, Stavanger, Førde eller Bergen kan du jo ta turen innom der? 1
Daxi Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 noen jeg synes var fine her her her og her
Felia Skrevet 1. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2011 Takk for mange fine tips ! HedvigR: Jeg bor på sørlandet. Får ta meg en vandre tur en dag å hva de har kanskje
HedvigR Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 Takk for mange fine tips ! HedvigR: Jeg bor på sørlandet. Får ta meg en vandre tur en dag å hva de har kanskje Ahh, da så De har hatt noe skriverier om å åpne nettbutikk, men det tar jo evigheter
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #14 Skrevet 2. november 2011 Living har disse kaninene som jeg synes er veldig fine: Bilde Tror de kostet 200 kroner, kom i svart og hvit.
Felia Skrevet 2. november 2011 Forfatter #15 Skrevet 2. november 2011 Living har disse kaninene som jeg synes er veldig fine: Bilde Tror de kostet 200 kroner, kom i svart og hvit. Nei, så hærlig! Synd vi ikke har living !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå