Gå til innhold

RBK-fans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal kjøpe meg ny rbk-skjorte snart, men har et lite problem. Jeg greier ikke å bestemme meg for hvem jeg skal ha på ryggen!

De mest "aktuelle" er Henriksen, Jamtfall, Prica og Lustig, men kan godt ha noen andre på ryggen altså.

Hvem ville dere valgt? Eller hvem har dere på ryggen selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at Lustig garantert stikker i vinter, Prica sannsynligvis stikker i vinter, og Jamtfall er en middelmådighet som vil sitte på benk så ville jeg ha valgt Henriksen.

• Liker 1
Skrevet

hadde heller gått for Svensson eller Bakenga ;)

Skrevet

Hvorfor skal du ha navn på ryggen forresten... kan du ikke bare ha ditt eget navn ? :P

• Liker 1
Skrevet

Henriksen av de. Jeg ville ikke hatt en svenske :P

Hvis jeg kunne valgt et annet hadde jeg gått for Strand. Det gjør jo ikke noe at han har gitt seg, han kommer jo til å bli (er) en legende!

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært i fjortisperioden min så ville jeg nok ha hatt Jamtfall(min da store helt):P

Men nå så ville jeg kansje ha droppa navn for spillerne blir jo skifta ut ganske fort likevel. Hvis jeg absolutt ha skulle hatt et navn så kansje Markus Henriksen for han er i det minste trønder, eller som HedvigR sier over her,Roar Strand. Klassisk RBk-spiller.

Skrevet

Haha, husker jeg hadde Sollidrakt i hans tid på Lerkendal :gjeiper:

Nå har jeg ingen navn lenger, men av de som er der nå hadde jeg nok valgt Henriksen, Dorsin eller Larsen. Mest sannsynlig Dorsin! Eller Larsen fordi han er kjekk..

Gjest henriett3
Skrevet

Hvorfor skal du ha navn på ryggen forresten... kan du ikke bare ha ditt eget navn ? :P

Sjekka på rbk shop nå. Det er sånn at de trykker kun navnet og nummeret til a-lag spillere.

Skrevet

Sjekka på rbk shop nå. Det er sånn at de trykker kun navnet og nummeret til a-lag spillere.

Ah. men mener fortsatt det er unødvendig med navnet til spillern ;)

Gjest henriett3
Skrevet

Ah. men mener fortsatt det er unødvendig med navnet til spillern ;)

Joda. Smaken er som baken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...