AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hei! Skal kjøpe meg ny rbk-skjorte snart, men har et lite problem. Jeg greier ikke å bestemme meg for hvem jeg skal ha på ryggen! De mest "aktuelle" er Henriksen, Jamtfall, Prica og Lustig, men kan godt ha noen andre på ryggen altså. Hvem ville dere valgt? Eller hvem har dere på ryggen selv?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Med tanke på at Lustig garantert stikker i vinter, Prica sannsynligvis stikker i vinter, og Jamtfall er en middelmådighet som vil sitte på benk så ville jeg ha valgt Henriksen. 1
Daniel84 Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 hadde heller gått for Svensson eller Bakenga
Daniel84 Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor skal du ha navn på ryggen forresten... kan du ikke bare ha ditt eget navn ? 1
HedvigR Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Henriksen av de. Jeg ville ikke hatt en svenske Hvis jeg kunne valgt et annet hadde jeg gått for Strand. Det gjør jo ikke noe at han har gitt seg, han kommer jo til å bli (er) en legende! 1
challenger Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Hadde det vært i fjortisperioden min så ville jeg nok ha hatt Jamtfall(min da store helt) Men nå så ville jeg kansje ha droppa navn for spillerne blir jo skifta ut ganske fort likevel. Hvis jeg absolutt ha skulle hatt et navn så kansje Markus Henriksen for han er i det minste trønder, eller som HedvigR sier over her,Roar Strand. Klassisk RBk-spiller.
Winki Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Haha, husker jeg hadde Sollidrakt i hans tid på Lerkendal :gjeiper: Nå har jeg ingen navn lenger, men av de som er der nå hadde jeg nok valgt Henriksen, Dorsin eller Larsen. Mest sannsynlig Dorsin! Eller Larsen fordi han er kjekk..
Gjest henriett3 Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 Hvorfor skal du ha navn på ryggen forresten... kan du ikke bare ha ditt eget navn ? Sjekka på rbk shop nå. Det er sånn at de trykker kun navnet og nummeret til a-lag spillere.
Daniel84 Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Sjekka på rbk shop nå. Det er sånn at de trykker kun navnet og nummeret til a-lag spillere. Ah. men mener fortsatt det er unødvendig med navnet til spillern
Gjest henriett3 Skrevet 1. november 2011 #12 Skrevet 1. november 2011 Ah. men mener fortsatt det er unødvendig med navnet til spillern Joda. Smaken er som baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå