AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 For å finne riktig syklus bør man vel også vite hvor mange blødningsdager man har også. Jeg blør minimalt (holder med papir i trusa), og dette varer i 3 dager. Imidlertid kan jeg ha LITT brunaktig utflod de to påfølgende dagene. Varer min menstruasjon i 3 eller 5 dager?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 For å finne riktig syklus bør man vel også vite hvor mange blødningsdager man har også. Jeg blør minimalt (holder med papir i trusa), og dette varer i 3 dager. Imidlertid kan jeg ha LITT brunaktig utflod de to påfølgende dagene. Varer min menstruasjon i 3 eller 5 dager? Sorry for å komme med smør på flesk (petimeter) :gjeiper:
Athene Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Det har ingenting å si hvor lenge man blør. Det er kun første dag med friskt blod som har noe å si for syklusens lengde. Så du trenger ikke å ha nøyaktig antall dager for å finne ut hvor lang syklusen din er. Det er kun dagene med friskt blod som er menstruasjon, brunt blod før og etter dette kalles spotting. Blødninger varierer fra person til person, men dette høres veldig lite ut? Dersom jeg var prøver ville jeg nok undersøkt om du har eggløsning, og hvordan livmorslimhinnen ser ut når det nærmer seg mensen. Mulig legen vil hjelpe deg med henvisning til gynekolog for å ta en titt på dette.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Det har ingenting å si hvor lenge man blør. Det er kun første dag med friskt blod som har noe å si for syklusens lengde. Så du trenger ikke å ha nøyaktig antall dager for å finne ut hvor lang syklusen din er. Det er kun dagene med friskt blod som er menstruasjon, brunt blod før og etter dette kalles spotting. Blødninger varierer fra person til person, men dette høres veldig lite ut? Dersom jeg var prøver ville jeg nok undersøkt om du har eggløsning, og hvordan livmorslimhinnen ser ut når det nærmer seg mensen. Mulig legen vil hjelpe deg med henvisning til gynekolog for å ta en titt på dette. Neida. Har barn fra før, jeg, og har alltid blødd så lite. Så jeg regner med at jeg fertil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå