Gå til innhold

Hvor er disse skoene fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De svarte bootsene som er i filmen ca. 1:02.

De er så sykt fine, og jeg har lett etter noe lignende SÅ lenge. Noen som vet hva de heter/hvor jeg kan få kjøpt de?

Gjest NozMonster
Skrevet

hva i granschauen er så "drømmete" med de!? :klo:

man ser de jo omtrent ikke, men de ser jo heeeelt vanlige ut. man får tak i sånne svarte boots i alle skobutikker.

• Liker 2
Skrevet

Tja! Digger cowboyboots, men de fleste blir litt for harry. De har litt hæl, men ikke for mye (er lav OG dårlig til å gå på høye hæler). De er over ankelhøyde, så de kan brukes i snø. De passer til alt. Digger Acne Pistol frynser, og de her har det på begge sider. Og de ligner ikke på ridesko, som nesten alle sko gjør om dagen.

Jeg er dritkresen på sko, og de her syns jeg var dødsfine. Og derfor lurer jeg på hvor jeg kan få tak i de. Post gjerne noen er helt like de her, siden de finnes over alt som du sier.

• Liker 1
Skrevet

Tja! Digger cowboyboots, men de fleste blir litt for harry. De har litt hæl, men ikke for mye (er lav OG dårlig til å gå på høye hæler). De er over ankelhøyde, så de kan brukes i snø. De passer til alt. Digger Acne Pistol frynser, og de her har det på begge sider. Og de ligner ikke på ridesko, som nesten alle sko gjør om dagen.

Jeg er dritkresen på sko, og de her syns jeg var dødsfine. Og derfor lurer jeg på hvor jeg kan få tak i de. Post gjerne noen er helt like de her, siden de finnes over alt som du sier.

Du kan umulig være kresen når du liker sko med frynser.

• Liker 5
Skrevet

Hvem bryr seg om det der er alle andres drømmesko, om frynser er fint eller hva faen.

JEG VIL BARE FINNE UT HVILKE SKO DET ER

:sur:

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er de, og slå til for nå sparer du 20% :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

De så helt annerledes ut enn jeg trodde, men ser for meg at de blir skikkelig kule når de er litt slitt. Takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...