AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Hei.. jeg var på mr i går og de spørte om jeg var gravid. jeg sa så klart nei gi og med at jeg har fått noen negative tester.. Jeg prøvde å få søkt opp noen mr bilder på nettet med baby i magen.. Men har spørt noen om det faktisk er en spire på det bildet.. For har sett noen mr bilder å den er jo helt lik :O: noen som har opplevd det før : legger ut bildet også så noen får se..
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Trodde ikke de tok det hvis man var gravid pga fare? 1
Athene Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Man tar ikke MR på gravide på grunn av strålingsfare. Hva er det du spør om egentlig? Om du ser en baby på MR bildene dine? Dersom du tester negativt er det fortsatt noen uker til fosteret vil være synlig på noen som helst måte.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Når et barn er så stort at det er synlig vil vel de fleste vite at de er gravide, og dermed vil ikke en MR bli tatt. Det har nok selvsagt forekommet feil, hvor personen ikke visste om graviditet, men jeg vil anta at det er så skjelden at det ikke er så lett å få tilgang på bilder. Regenr ikke med at det vil vise hos deg, siden du har negative tester og et forster ikke har starta utviklingen stort enda, ut over et befruktet egg.
Gjest Wanted Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 MR skal aldri tas på gravide eller de det er mistanke om at er gravide, f.eks ved uteblitt mens. Man blir spurt om dette før MR-røntgen, og om det er tvil så blir man testa.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg har også tatt MR, de er vanlig at de spørr alle om de er gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå