Gå til innhold

BH til små pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne BHer som passer, og håper noen der ute kan hjelpe meg litt :-)

Jeg måler 80 cm rundt under puppene, og bruker str. 75a nå. 80a blir altfor stort i cupen, da jeg sjelden fyller ut en 75a.

Jeg hater når skålene glipper, da jeg har litt komplekser for størrelsen på puppene mine. Føler at de er ekstra små hvis BHen ikke sitter godt... :-P Høyre pupp er også litt større enn den venstre, så ofte passer skålen på den ene, men blir for stor/liten på den andre. Ender ofte opp med å bruke sports-BHer, da disse selvfølgelig sitter helt inntil. Men så blir jeg jo ganske flat da også, noe som ikke fungerer så bra med trange topper etc.

Har kikket litt på BHer fra Calvin Klein og andre dyrere merker, noen som har erfaring med disse? Ser for meg at en BH av bedre kvalitet også kan ha bedre passform?

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd 70 A? De er nokså små, og hvis du måler 80 rundt, så vil du nok passe 70. De på Change sier at man kan trekke vekk 10 cm etter måling, da vil man finne riktig str.

Prøvd BH-kalkulatoren til Change??

http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/

Ellers kan jeg anbefale merkene Chantelle og Victoria's secret.

Skrevet

det kommer litt ann på hva du ønsker å betale for dette. H&M er ikke i lengden bra nok. Lindex har ikke mye for deg tenker jeg.

Jeg liker Lingerie Lounge på Steen & Strøm.

Skrevet

Jeg har fått endel mindre pupper etter slanking, dette er faktisk den beste jeg har brukt. Den slår dyrere merker jeg har prøvd..

HM Bh

Panserpupp :sjenert:

Skrevet

Jeg har fått endel mindre pupper etter slanking, dette er faktisk den beste jeg har brukt. Den slår dyrere merker jeg har prøvd..

HM Bh

Jeg har også den, helt utrolig hvor mye pupper man får ;) Love it. Sitter veldig godt inntil også!

Skrevet

Når jeg hadde små pupper, så sverga jeg forresten til H&M. De er jo lagd for de som nesten ikke har pupper.

Skrevet

Jeg bruker kun BH fra H&M og jeg er miss boobless (størrelse 70A)... :sjenert:

Skrevet

HM Bh

Jeg prøvde denne i 75a forrige helg faktisk, men den satt ikke bra på meg dessverre :-/ Skålene var for store, iallefall på den minste puppen. Synd, for jeg fikk litt forhåpninger da jeg så den :-P

Skrevet

det kommer litt ann på hva du ønsker å betale for dette. H&M er ikke i lengden bra nok. Lindex har ikke mye for deg tenker jeg.

Jeg liker Lingerie Lounge på Steen & Strøm.

Jeg kan godt betale en del hvis BHen sitter veldig bra og varer lenge :-) Bor ikke i Oslo, men det finnes lignende butikker der jeg bor også da. Kanskje jeg skal ta meg en tur...

Skrevet

Prøvd 70 A? De er nokså små, og hvis du måler 80 rundt, så vil du nok passe 70. De på Change sier at man kan trekke vekk 10 cm etter måling, da vil man finne riktig str.

Prøvd BH-kalkulatoren til Change??

http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/

Ellers kan jeg anbefale merkene Chantelle og Victoria's secret.

Ja, men det er en stund siden. Så jeg kan godt prøve 70a igjen! BH-kalkulatoren sier at jeg bør bruke str. 70c, tviler på at det er riktig når jeg knapt passer en a-cup? :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...