Nøste Skrevet 9. desember 2003 #1 Skrevet 9. desember 2003 Er det noen som har det romantdisk under aktden på såverummet. Som foreksempel sterinlys å levende mysikk. Det har vi holdt på med lenge. Veldig koselig det kan jeg annbefale appsolutt. Men vær forsiktdig med sterinlyset . :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2003 #2 Skrevet 9. desember 2003 levende mysikk. Nei, det er ikke så ofte vi inviterer med en trubadur eller et helt strykeensemble. Men dempede lys og bakgrunnsmusikk er ikke det verste som finnes...
Sandman Skrevet 9. desember 2003 #3 Skrevet 9. desember 2003 levende mysikk. ....hva med Ole Ivars, og "nei, så tjukk du har blitt", det vil fremme selvtilliten under akt(d)en...
Livets datter Skrevet 9. desember 2003 #4 Skrevet 9. desember 2003 Nei, det er ikke så ofte vi inviterer med en trubadur eller et helt strykeensemble. Kun til heeelt spesielle anledninger?
Gjest Glammy Skrevet 9. desember 2003 #5 Skrevet 9. desember 2003 ....hva med Ole Ivars, og "nei, så tjukk du har blitt", det vil fremme selvtilliten under akt(d)en... Vær snill! Sandman! Her prøver Nøste og komme med fine råd for folk som trenger og spice opp sexlivet sitt. Og så er du GUFFEN! Det blir vel ikke det samme og sitte og dra den mens du drypper stearin på deg selv og nynner, tenker jeg. Men du kan jo prøve
~Frk Amalie~ Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 Vi bruker stearinlys, musikk og sensuell røkelse :blunke:
Nusse Skrevet 10. desember 2003 #7 Skrevet 10. desember 2003 Stemningsfullt med levende lys på soverommet ja! Men en stor pekefinger :fy: Etter "aktden" sovner man gjerne, så vær ytterst forsiktig! BRUK ALDRI LYSESTAKER AV BRENNBART MATERIALE! BRUK ALDRI TELYS, ELLER ANDRE TYPER LYS DER HELE VOKSEN SMELTER, DE KAN BLUSSE OPP UKONTROLLERT SÅ BRENNENDE STERARIN STARTER EN BRANN! Her er en artikkel til skrekk og advarsel: http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/ar...5&Avis=AP&Dato= 20030929&Kategori=LOKAL8&Lopenr=109290082&Ref=AR Så folkens, kos dere på soverommet, men ikke ta livsfarlige sjanser!
Gjest Seleena Skrevet 11. desember 2003 #8 Skrevet 11. desember 2003 Men vær forsiktdig med sterinlyset . :D En gang gikk røykvarsleren i huset hans, fordi vi ikke merka at kubbelyset begynnte å brenne borti glasset.....Det var litt alvorlig da, siden han bor i kolektiv, men vi syntest det er litt morsomt fordi vi var så himmla opptatt. Lys, musikk (gjerne stage dolls o.l) + litt oljer/lotions er viktig. Men ikke hver gang.....
~Frk Amalie~ Skrevet 11. desember 2003 #9 Skrevet 11. desember 2003 (gjerne stage dolls o.l) :o :o :o Tror ikke det hadde blitt mye fres på soverommet her i huset da nei.. (Vi hører gjerne på Thomas Dybdal, A Perfect Circle, Tindersticks, Neil Yong o.l.) Men smaken er som baken, heldigvis :blunke:
Nymfen Skrevet 13. desember 2003 #10 Skrevet 13. desember 2003 Men vær forsiktdig med sterinlyset . :D Dette kan ikke understekes nok, synes jeg!!!! Jeg har vært med på sex med stearinlys og stemningsmusikk (levende musikk skulle nok blitt litt mye... ) Dette med lyset er ingen spøk! :fy: En gang oplevde jeg at et pass brant opp i denne forbindelse, og for et par år siden ble sambo&jeg nesten fri for dyne i en lignende siuasjon!! Så man bør plassere lysene laaangt unna sengetøy&papirer. :fy:
Lala Skrevet 13. desember 2003 #11 Skrevet 13. desember 2003 INGENTING! Lys på eller av. Kommer an på hvordan det er når vi får lyst. Planlegger aldri å ha sex før vi har det. Syns det blir litt kunstig jeg. Gjort det en gang, men da endte det opp med at begge fikk latterkrampe og vi skudde på Seinfeld istedet. Trodde faktisk ikke at det var vanlig å planlegge sånt jeg. Men det er kanskje det. Har aldri snakket med noen om det før da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå