altsoja Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 hva planer har dere for mannen deres neste søndag 13 nov? Eg har lyst å feire dagen litt siden det er første gang han kan feire farsdagen.så har lyst å gjer noe litt spesielt.eventuelt noen som har gavetips?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 jeg har invitert mine foreldre og min svigerfar med barn, også feirer vi aller 3 pappaene i ett! Skal bake favorittkaka til mannen min og pappa. Til pappa har jeg vært i Freiabutikken og kjøpt favoritt twistbitene hans i løsvekt som jeg har pakket inn i celofan med sløyfe på. Også skal han få Flax julekalender. Til min mann (fra datteren) har jeg kjøpt en genser med favoritt fotballaget på, en snacs skål med samme lag, og han skal også få Flax kalender til jul.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Siden han netopp har blitt pappa, finnes det flere kjempe morsomme "håndbøker" for fedre. Anbefaler veldig en som heter verdens beste pappa - hakkespettboka for småbarnsfedre.
*Frida* Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Den første farsdagen til min samboar fekk han et innramma bilde av seg og dotter vår, til å ha på plassen sin på jobben. Han har bytta jobb 2 ganger sidan, og bildet har fulgt med på lasset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå