Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flørter med alle. Jeg måtte gjøre det slutt med kjæresten min fordi jeg ikke taklet følelsen av å miste sjansen til å få noen andre. Jeg var glad i ham, men trengte bekreftelse.

Jeg vet det er dårlig gjort, men jeg kjenner at jeg må ha noen der hele tiden. Jeg elsker å bli flørtet med, og ofte ender det med at vi kliner litt.. Jeg har jobbet et år i et nytt firma der flesteparten er menn, og jeg har hatt sex med 2 av kollegaene mine, og klint med 5 av dem.. :(

Det er som om jeg må ha noen der hele tiden, som om jeg er avhengig av oppmerksomhet. Hvis jeg mister draget på en mann jeg har flørtet med,går jeg videre for å fylle dette tomrommet. Er livredd for at jeg skal få et rykte, og at jeg ikke skal finne noen pga dette..

Ingen stygge kommentarer, jeg er klar over at jeg er fæl. jeg skriver for jeg vet jeg trenger hjelp.. er 26 dersom det har noe å si..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den første og den eneste i verden som har hatt sex med en kollega, tror jeg.

Men å flørte er jo en kunstform. Det trenger ikke ende i verken kyssing, klining som du kaller det, eller sex.

Du er singel, synes du skal nyte livet og ikke bekymre deg over dette. Problemet ditt er vel at du lurer på hvorfor du ikke har truffet den rette, eller tar jeg feil?

Hvis du gjorde det slutt med kjæresten din, da var det sikkert fordi han ikke var den du kan se for deg i resten av ditt liv og ikke pga at du er en flørt.

Skrevet

Jag trivs best i øppna forhold

ut ved havet vil jag bo

Jag trivs best i fred og frihet..

Dette er en sang jeg aldri har hørt,

men han sang den kanskje for deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan kjenne meg igjen i innlegget ditt. Men jeg har type, men søker oppmerksomhet fra andre gutter hele tiden. Elsker at noen er interesert eller flørter med meg.. Jeg gjør ikke noe med det da, er trofast.. elsker oppmerksomhet av gutta, og elsker å flørte.. :)

• Liker 1
Skrevet

Flørting er en fin ting, men ikke når man bare gjør det fordi man søker bekreftelse og oppmerksomhet. Kanskje du skal jobbe litt med deg selv og finne ut hva det faktisk er du er på søken etter, og hvorfor?

Behov for oppmerksomhet betyr jo ofte at man kompenserer for noe annet. Manglet du feks oppmerksomhet og bekreftelser når du var liten?

Jeg mener ikke å være krass, du er jo bevisst på at du synes dette er feil :) ..

Dog er du jo singel nå og står fritt til å gjøre som du vil!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes kunsten å flørte går for langt om den ender med en seksuell undertone nesten hver gang.

Som hjelpepleierutdannet lærte vi fort det å ha glimt i øyet og flørte. De eldre hadde en fin tone og begeistringen var litt nostalgisk for dems del. Den er uskyldig...

Flørting kan være en elskverdig måte å oppnå positiv kontakt.

Det blir lett negativt tilbakeblikk om det er en forventning av mer seksuelle former for kontakt.

Det går en fin reklame på tv hvor en busssjåfør flørter med en gammel dame ang billettpris, men jeg finner den ikke nå... Slik flørter man. Man skal ikke utnytte utrykket.

• Liker 6
Skrevet

Det eneste jeg kan råde deg til, er å slutte mens leken enda er god(!?).

Du kan lett komme å angre på dette når du blir eldre.

Jeg har selv vært en flørte jente, en "ufrivillig flørte jente", mange ganger.

Jeg har ikke flørtet med alle, men mange gutter/menn har flørtet med meg og jeg har blitt "revet" med på leken. Har blitt smigret.

Jeg er ganske sjenert av meg og mange kan oppfatte dette som flørtet. Samtidig med dette har jeg øyenbryn som går opp og ned når jeg blir nervøs og brydd og mange har vel oppfattet dette som et tegn på flørting.

Jeg har passert 30 i dag og det er mye jeg angrer på som jeg gjorde da jeg var i 20-årene.

Så rådet jeg kan gi deg er at du lett noe kan komme til å angre på at du har sex med "alle og enhver".

Tenk også på kjønnsykdommer du kan få, fek. kan herpes smitte ved bruk av kondom.

Vel, dette var de rådene jeg kan gi deg, håper de er til hjelp.

Gjest Mona Lissy
Skrevet

Jeg flørter også som besatt men jeg ville synes det var litt kleint å ha bytta spytt med alle og en hver av mannfolka på jobben.

PS Håper det ikke er opptatte menn du legger deg etter og at de også faller for fristelsen!

Skrevet (endret)

Jeg mener ikke det er bad å flørte med alle, og at du ikke er menneskelig. Det er nok mer utbredt enn noen tør å si. Så jeg takker for åpenheten din.

However...

Tenk på hvor lite arbeidsmarkedet er. Alle kjenner alle.

:takke:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Du klarer å slutte å flørte hvis du vil, selvkontroll har alle. Men jeg tror ikke du vil det. hva vil du med denne tråden?

Skrevet

Og kvinner lurer fortsatt på hvorfor det er så vanskelig å få menn til å binde seg? :fnise: Deres egen oppmerksomhetstrang er skyld i at menn velger ons over forhold.

Gjest Bjelleklang
Skrevet

Og kvinner lurer fortsatt på hvorfor det er så vanskelig å få menn til å binde seg? :fnise: Deres egen oppmerksomhetstrang er skyld i at menn velger ons over forhold.

Men da går disse mennene glipp av muligheten til å lære den andre å kjenne, bli familiær med den spesiell lukten og få bedre og bedre sex etter hvert nettopp fordi man vet hva den andre liker.

Førstegangssex er jo ofte klossete og lite god faktisk!

• Liker 1
Skrevet

Men da går disse mennene glipp av muligheten til å lære den andre å kjenne, bli familiær med den spesiell lukten og få bedre og bedre sex etter hvert nettopp fordi man vet hva den andre liker.

Førstegangssex er jo ofte klossete og lite god faktisk!

Poenget mitt er at blir man en kvinnes utkårede er man hennes oppmerksomhetsslave og må gå gjennom masse slit og pes for å beholde henne, og får hun ikke nok oppmerksomhet går hun bare å får det av nok av andre tilgjengelige gutter. Til og med om typen gir henne mer enn nok, kan hun aldri få for mye. Så hvorfor skal menn gidde et forhold egentlig? Hvis menn hadde oppført seg som kvinner og krevd den samme oppmerksomheten kvinner krever, tviler jeg på at kvinner hadde giddet å ha noe med gutter å gjøre i hele tatt. Dere gidder jo knapt det sånn som det er nå, der kvinner omtrent får 80 % oppmerksomhet og innsats fra mannen og kun gir knappe 20% tilbake :P Nei, skjerp dere.

Skrevet

Kanskje du TS bør vurdere et ikke-monogamt forhold?

Polyamorøse forhold kan leves i forskjellige former, ettersom hvert forhold er unikt. Noen ganger finner man et primært forhold hos et samlevende par, der begge partnere har forskjellige, intensive forhold ved siden av (åpent ekteskap). Det er også mulig at en gruppe mennesker danner et eksklusivt nettverk, hvor man kun har kjærlighetsforhold med hverandre (polyfidelity). Også partnerskap mellom flere enn to mennesker (gruppeekteskap), forholdsnettverk mellom ikke samboende personer (intime nettverk) samt utvidede vennskapsforhold kan iakttas. Mange av disse forholdene varer over lang tid. Også kjærlige forhold, som ikke inkluderer sex - for eksempel fordi det ville være å krenke en avtale fra et annet forhold - kan betegnes som polyamorøse. En utførlig skildring av forskjellige forholdsformer, kan man finne i Dossie Eastons og Catherine Liszts bok The Ethical Slut.
Skrevet

kommer ikke på tale. i et forhold er jeg trofast, det skal min partner også være.

Til deg som spurte om jeg gikk på opptatte menn: selvfølgelig gjør jeg ikke det! Det er menn som viser meg interesse og som jeg VET er single.

Skrevet

Kanskje TS først burde spørre seg selv om hvorfor hun har så stort behov for bekreftelse at det går utover relasjoner i livet hennes - gjerne ved å oppsøke noen å snakke med, for så å vurdere om hun har den modenheten som trengs for å kunne eventuelt gå inn i noe slikt?

Dette lyser jo ekstremt bekreftelsesbehov langt vei, og jeg tipper det har fint lite med sexbehov å gjøre.

Klarer man ikke være i et forhold, så klarer man iallefall ikke å være i et velfungerende åpent ett.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

So? :overrasket:

Du må bare leve etter egne valg og holdninger men kom ikke drassende med at menn er håpløse, ekle eller slemme dersom du får noen kommentarer eller hint på jobben dersom du fortsetter med å kline med en viss andel og knulle flere av dem.

Endret av Gorgonzola
Gjest Bjelleklang
Skrevet

Poenget mitt er at blir man en kvinnes utkårede er man hennes oppmerksomhetsslave og må gå gjennom masse slit og pes for å beholde henne, og får hun ikke nok oppmerksomhet går hun bare å får det av nok av andre tilgjengelige gutter. Til og med om typen gir henne mer enn nok, kan hun aldri få for mye. Så hvorfor skal menn gidde et forhold egentlig? Hvis menn hadde oppført seg som kvinner og krevd den samme oppmerksomheten kvinner krever, tviler jeg på at kvinner hadde giddet å ha noe med gutter å gjøre i hele tatt. Dere gidder jo knapt det sånn som det er nå, der kvinner omtrent får 80 % oppmerksomhet og innsats fra mannen og kun gir knappe 20% tilbake :P Nei, skjerp dere.

Minner meg litt om meg selv den kvinnen du beskriver. Når jeg begynner i en ny jobb, f.eks., begynner flørteradaren min å jobbe straks og sonderer terrenget for litt oppmerksomhet. Men det handler mest om smil og kommentarer og gøy.

Jeg stopper alltid mens leken er god - tror jeg.Har aldri så mye som kysset en annen ennå.

Men jeg har allikevel et godt forhold til mannen min og setter pris på å gjøre det jeg ikke gjør med noen andre.

Skrevet

Det er som om jeg må ha noen der hele tiden, som om jeg er avhengig av oppmerksomhet. Hvis jeg mister draget på en mann jeg har flørtet med,går jeg videre for å fylle dette tomrommet. Er livredd for at jeg skal få et rykte, og at jeg ikke skal finne noen pga dette..

Ingen stygge kommentarer, jeg er klar over at jeg er fæl. jeg skriver for jeg vet jeg trenger hjelp.. er 26 dersom det har noe å si..

Du trenger å få mer selvtillit, ja. Absolutt. :rope:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...