ønskeliten Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Har vært prøvere i snart ett år etter en spontanabort i februar. Har nå de siste tre mnd begynt med EL tester. Lurer derfor på om noen har noen tips, erfaringer og råd om de forskjellige testene? Selv bruker jeg strips fra lavpristester.no, men vurderer fertilitetsmonitor
Sissa Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg bruker strimlene fra billig-tester Har bare brukt de forgje måned, men virker som de er bra
ønskeliten Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2011 Ja, virker som de er bra. Venninna mi startet prøve på nr 2 forrige mnd og testet med de EL testene og hun fant ut at hun er gravid i går Jeg er veldig klar for å prøve hva som helst for å bli gravid. Faktisk begynner jeg å bli lei av å uten noe resultater.
Athene Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Har brukt strimlene fra billigetester de siste par årene, og er veldig fornøyd. Med unntak av at de innimellom viser falskt positivt hos meg, men det skyldes vel heller mine hormoner på tur enn selve testene.
Gjest Hoppetau Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Jeg fikk ikke positivt resultat på billigtester, men fikk positivt med Clear blue. Men det blir selvsagt veldig dyrt med clerblue etterhvert, så om det ikke blir klaff ganske snart kommer jeg nok heller til å kjøpe en fertilitetsmonitor og kanskje brukke billigtester i tillegg, samt temping. Men nå har vi ikke forsøkt i mer enn tre måneder enda, så jeg gir det et par måneder til med clerblue tenker jeg, siden jeg vet ganske godt når jeg har eggløsning håper jeg at en pakke på syv kan fordeles over to PP.
Gjest Pippi1979 Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg bruker fertilitetsmonitor - veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå