AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg har kjøpt en marineblå kjole. Kan jeg bruke svarte strømpebukser og svarte pumps til?
Gjesten Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Det kommer litt an på hvor mørk den er, men det kan fort bli ganske blasst med sorte sko til marineblå kjole. Har du bilde av kjolen?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Til blå kjole synes jeg det er penest med nude/beige sko.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Til blå kjole synes jeg det er penest med nude/beige sko. Hva slags strømpebukse da?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Hva slags strømpebukse da? Hudfarget, tilnærmet lik farge som skoene.
Gjesten Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Jeg synes det kommer litt an på anledningen. Nude sko kan fort kle en kjole ned, noe man ikke alltid ønsker. Sorte pumps med f.eks. pyntestener/"diamanter" på kan være et bedre valg.
Gjest Lille-pus Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Enig med Gjesten - alternativt vil grå sko fungere fint
Roo Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Jeg bruker ofte en marineblå kjole med sorte strømper og sorte pumps til. Synes det er pent jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå