Nytt liv Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Vet ikke hva jeg skal kjøpe. Hjelp meg å velge.
Capricorn Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg valgte android etter å ha prøvd begge. Liker systemet mye bedre. 1
DysterPytten Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 At iPhone har et annet OS enn Androidtelefoner.
Fysikeren Skrevet 1. november 2011 #4 Skrevet 1. november 2011 Er du en moteriktig jente eller en BI-student aka. pappagutt, kjøp iPhone. Hvis nei, kjøp en android-basert telefon. 5
Mr.Omg Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Er du en moteriktig jente eller en BI-student aka. pappagutt, kjøp iPhone. Hvis nei, kjøp en android-basert telefon. well said!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #6 Skrevet 1. november 2011 Hvis du driter penger og vil se ut som alle andre fjotisser er eple noe for deg. Hvis du ikke er en sau: android 2
Nora90 Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Android-telefoner har mange flere tilpasningsmuligheter enn en iPhone. Men det gjør også at Android-telefoner er mer avanserte. Om du er gjennomsnittlig teknisk så er ikke Android for vanskelig. Det beste er vel å prøve seg frem
2shy Skrevet 1. november 2011 #8 Skrevet 1. november 2011 Jeg er verken moteriktig, pappajente, fjortiss, eller sau. Men jeg har Iphone og er veldig godt fornøyd. Noe som også er forskjell er størrelse/vekt. Jeg har venner med Samsung som sliter med at den er lett som en fjær, den faller ut av hendene deres for lett. 1
Nora90 Skrevet 1. november 2011 #9 Skrevet 1. november 2011 Jeg er verken moteriktig, pappajente, fjortiss, eller sau. Men jeg har Iphone og er veldig godt fornøyd. Noe som også er forskjell er størrelse/vekt. Jeg har venner med Samsung som sliter med at den er lett som en fjær, den faller ut av hendene deres for lett. Det finnes da Android-telefoner i alle fasonger, størrelser og vektklasser. Samsung er ikke de eneste som har Android-telefoner. MEN jeg er enig at det er noe som kan påvirke valget, så det kan være greit å gå i butikk og kjenne på forskjellige telefoner for å finne hvilken man liker 1
*Sinnataggen* Skrevet 1. november 2011 #10 Skrevet 1. november 2011 (endret) Min lenke sjekk den du. android. meget pen, og skikkelig god. ikke for lett. Endret 1. november 2011 av solosuper10
2shy Skrevet 1. november 2011 #11 Skrevet 1. november 2011 Det finnes da Android-telefoner i alle fasonger, størrelser og vektklasser. Samsung er ikke de eneste som har Android-telefoner. MEN jeg er enig at det er noe som kan påvirke valget, så det kan være greit å gå i butikk og kjenne på forskjellige telefoner for å finne hvilken man liker Jeg er da klar over at det finnes annet enn Samsung, jeg kom bare med et eksempel.
Henkie Skrevet 1. november 2011 #13 Skrevet 1. november 2011 I prinsippet er det svært likt. De fleste vil nok likevel oppleve at os-et i iPhone er hakket mer brukervennlig. Det er smak og behag når alt kommer til alt. 1
charlott Skrevet 1. november 2011 #14 Skrevet 1. november 2011 Registerer kun ett saklig argument mot iPhone så langt, det at Androide er mer tilpasningsvennlig er sikkert korrekt. Så er spm om man ønsker å måtte tilpasse tlf? Du kan velge å se det slik at med iPhone slipper du, den bare virker...
Gjest strykebrett Skrevet 1. november 2011 #15 Skrevet 1. november 2011 Apple er kjent for å ha den beste brukervennligheten og god design. Android er populært blandt de som ønsker å ha mer muligheter til spesialtilpasse innstillinger og som er litt mer teknisk anlagt muligens, og de er billigere. Det har lenge vært diskusjoner om det er iPhone eller Samsung Galaxy som har den beste skjermen men de greier ikke å bli enig. Tror ikke det er noen forkjell som vanlige folk greier å se bra skjermer på begge to. Ellers har jeg hørt at de fleste android telefonene har ganske dårlig batteritid, så det er kanskje greit å se litt på før man kjøper.
Lutetium 71 Skrevet 1. november 2011 #16 Skrevet 1. november 2011 Er det ikke noen med at "designtyper" velger iPhone, mens ingeniører velger Android? Veldig fordomsfullt sikkert. :gjeiper: 1
Cata Skrevet 1. november 2011 #17 Skrevet 1. november 2011 (endret) Er det ikke noen med at "designtyper" velger iPhone, mens ingeniører velger Android? Veldig fordomsfullt sikkert. :gjeiper: *bryter regelen tvert* Er ingeniør og har iPhone . Kan ellers ikke bidra med noe når det gjelder det rent praktiske. iPhone'n er min første og hittil eneste touchtelefon, så jeg har ikke sammenlikningsgrunnlaget, men er godt fornøyd med 'fonen. Den fungerer uten trøbbel, batterikapasiteten er OK med mitt forbruk og kun en gang har jeg hatt problemer med den. Den blacket ut med svart skjerm en gang i vinter da den hadde vært med ut på tur i sprengkulde. Hadde den på innerlomma så den skulle holde plussgrader, men antakelig ble det for kaldt likevel. Men etter en full restart så kviknet den til igjen og har levd i beste velgående siden. De berømmelige antenneproblemene til iPhone4 har jeg aldri merket noe til. Endret 1. november 2011 av Cata
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #19 Skrevet 2. november 2011 Handicappede Torstein ble frastjålet mobilen. Helt rått at sånt kan skje. Kan leses i VG HER Det skrives bl.a "Mobilen, en HTC smarttelefon, inneholdt både bilder og mange kontakter som den unge mannen har knyttet til seg i sin politiske karriere." Hadde han hatt iPhone ville han hatt backup og kunne bare kjøpe ny iphone og vips, så var den lik den han ble frastjålet (med alle bilder, kontakter osv, osv) Det er EN av tingene folk hater med Apple/iphone. At man blir tvunget til å bruke iTunes og dermed tvunget til å ta backup. Jeg VET det går an på Android men de færreste gidder å ta jevnlig backup. iPhone gjør det automatisk for alle brukere - helt uten at du merker det Personlig synes jeg det er veldig greit
punkyB Skrevet 2. november 2011 #20 Skrevet 2. november 2011 Jeg er også ingeniør og velger Iphone. Har hatt Nokia , Iphone og LG (Android) de siste par årene. Nokia med symbian er ikke å anbefale for en vanlig bruker. Lite apper og lite brukervennlig . Jeg har aldri blitt helt fornøyd med android. De har for mange apper bla. - liker at Iphone kontrollerer hva som slippes løs mtp. sikerhet/brukervennlighet++ Synes Iphone sin epost leser knuser LG sin - mulig andre androidtelefoner er bedre der enn LG.Iphone lager samme mappestruktur som du har på den vanlige mailen - det fikser ikke LG. Hvis du er veldig opptatt av å synkronisere mobilem med diverse windowsverktøy - dvs. editere excel - word osv. så bør du kanskje vente på de nye Nokia telefonene med windows . Synes Iphon er veldig grei å bruke mtp. trådløst/ikke trådløs - roaming/ikke roaming. Dette er greit å skru av og på. Nå synes jeg ikke LG'en alltid klarer å veksle mellom disse så greit. Men det er jo viktig å finne ut hva du legger mest vekt på og så se på testet utfra det og finne hvilken telefon/op.system som er best for deg. Pris spiller jo selvfølgelig også inn. Jeg vil ha en enkel telefon - med bra mail og få men gode apper. Da synes jeg Iphon er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå