Gå til innhold

Har brukt 15000 denne mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne mnd har jeg brukt 15000 i forbruk.. får så sykt dårlig samvittighet. Pengen har gått til mat/bensin, bilrep på 2500, litt julegaver osv... Syns pengene bare fyker.

Har alltid slitt litt med økonomien. Er dette mye penger når det er inklusiv mat og bensin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne mnd har jeg brukt 15000 i forbruk.. får så sykt dårlig samvittighet. Pengen har gått til mat/bensin, bilrep på 2500, litt julegaver osv... Syns pengene bare fyker.

Har alltid slitt litt med økonomien. Er dette mye penger når det er inklusiv mat og bensin?

Hva tjener du?

Gjest Spinell
Skrevet

Hvis du har lang reiseveg til jobb og få/ingen kollektivmuligheter må du nesten regne inn utgifter til bensin og annet bilhold i de faste utgiftene dine på linje med boutgifter og forsikringer.

Du må splitte opp utgiftene dine mer (mat, klær, fornøyelser osv) for å finne ut om du har "for stort" forbruk på enkelte områder.

SIFOs standardbudsjett kan gi en pekepinn om hva som er forventet, men likevel nøkternt, på ulike områder.

Skrevet

Hva tjener du?

Tjener vanligvis 25000 + barnetrygd og bidrag. Denne mnd over 40 og fått 25 igjen på skatten Men saken er at jeg hadde måttet bruke disse pengen uansett hva jeg hadde tjent, og da blir jeg stresset for jeg syns dette er mye penger Det jeg lurer på er om det er vanlig for en mor /ett barn å bruke dette, eller om jeg har et veldt dårlig forhold til penger.

Skrevet

Tjener vanligvis 25000 + barnetrygd og bidrag. Denne mnd over 40 og fått 25 igjen på skatten Men saken er at jeg hadde måttet bruke disse pengen uansett hva jeg hadde tjent, og da blir jeg stresset for jeg syns dette er mye penger Det jeg lurer på er om det er vanlig for en mor /ett barn å bruke dette, eller om jeg har et veldt dårlig forhold til penger.

Det er nok ikke så vanlig å bruke så mye nei, dette fordi de fleste ikke har råd til det. Men det har jo du denne måneden, så får du heller bruke mundre neste måned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...