HoneyG Skrevet 1. november 2011 #1 Skrevet 1. november 2011 Jeg er ganske lav, ca 160 og bruker størrelse 37 i sko. Prøvde noen andre sine hunter støvler som var altfor store til meg, men de rakk utrolig høyt på meg og var kjempe vide rundt leggen. Så jeg lurer på om de alle bare er sånn, eller om hvis jeg prøver dem i min størrelse så sitter de bra og når meg under knærne? Vil ikke bestille noen så dyre støvler når jeg ikke vet om de kommer til å passe..
Hecubaa Skrevet 1. november 2011 #2 Skrevet 1. november 2011 Jeg er like høy som deg og og hunterstøvlene i størrelse 37 som jeg prøvde rakk meg rett under knærne. Jeg syns faktisk de var litt vel stramme øverst og ville gjerne hatt en eller to cm til akkurat der.. Jeg vil tipse deg om å bestille fra Brandos, med gratis frakt og retur i tilfelle de ikke passer
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #3 Skrevet 1. november 2011 Hunter-støvler er kjent for å være smale. 2
HoneyG Skrevet 1. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2011 Takk for svar! :-) men jeg har lest at omkretsen er ca 37 cm? Tok nettopp et målebånd rundt leggen og det virker altfor stort med 37 rundt :S
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #5 Skrevet 1. november 2011 Du kan jo bestille de som er kortere? Fikk inntrykk av at du synes de var lange?
HoneyG Skrevet 1. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2011 nei, det er heller bredden jeg tenker på
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #7 Skrevet 1. november 2011 Jeg synes mine er store rundt leggen. Har tynne legger, men de er ganske vide på meg..
HoneyG Skrevet 2. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2011 Noen som vet hvor de selger det i Kristiansand/Stavanger så jeg kan prøve de?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #9 Skrevet 2. november 2011 Jeg mener det motsatte.. har tynne bein og størrelse 36 og hunter-støvlene er aaaltfor vide for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå