Gå til innhold

Er Hunter støvler for tynne legger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske lav, ca 160 og bruker størrelse 37 i sko. Prøvde noen andre sine hunter støvler som var altfor store til meg, men de rakk utrolig høyt på meg og var kjempe vide rundt leggen. Så jeg lurer på om de alle bare er sånn, eller om hvis jeg prøver dem i min størrelse så sitter de bra og når meg under knærne? Vil ikke bestille noen så dyre støvler når jeg ikke vet om de kommer til å passe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like høy som deg og og hunterstøvlene i størrelse 37 som jeg prøvde rakk meg rett under knærne. Jeg syns faktisk de var litt vel stramme øverst og ville gjerne hatt en eller to cm til akkurat der.. Jeg vil tipse deg om å bestille fra Brandos, med gratis frakt og retur i tilfelle de ikke passer :)

Skrevet

Hunter-støvler er kjent for å være smale.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! :-) men jeg har lest at omkretsen er ca 37 cm? Tok nettopp et målebånd rundt leggen og det virker altfor stort med 37 rundt :S

Skrevet

Du kan jo bestille de som er kortere? Fikk inntrykk av at du synes de var lange?

Skrevet

nei, det er heller bredden jeg tenker på

Skrevet

Jeg synes mine er store rundt leggen. Har tynne legger, men de er ganske vide på meg..

Skrevet

Noen som vet hvor de selger det i Kristiansand/Stavanger så jeg kan prøve de?

Skrevet

Jeg mener det motsatte.. har tynne bein og størrelse 36 og hunter-støvlene er aaaltfor vide for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...